Flash videotechnológián alapulnak a Google új videohirdetései

A Google lehetővé tette, hogy a hirdetők kattintásra induló videókkal is népszerűsítsék magukat az egész világon.

A felhasználók érdekében a Flash 8 formátumú videók csak kattintásra indulnak el. Ennek eredményeképpen a hirdetéseket az érdeklődő, komoly ügyfelek nézik meg. A kattintásra induló videók a hálózatba tartozó összes, vagy csak bizonyos célzott oldalakon jelenhetnek meg. Mindkét modell támogatja a földrajzi alapú szegmentálást, akár a városok szintjén is. A kattintásra induló videók esetében választható a letöltés és a kattintás alapú fizetés is. A videók más szöveg, kép vagy Flash alapú hirdetésekkel fognak versenyezni az oldalakon.

A formátum használata egyszerű, a hirdetőknek egyszerűen fel kell tölteniük videójukat – amelynek hossza nem haladhatja meg a 2 percet – és a Google elintézi a többit. A kattintásra induló videók automatikusan jelennek meg azokon a Google partnerhálózatába tartozó oldalakon, amelyek engedélyezik a képes hirdetéseket. Nincs külön fenntartási költség, így ezek a videók kis és nagy ügyfelek számára egyaránt elérhetők, egyedülálló lehetőségét nyújtva így üzeneteik internetes terjesztésére. A felhasználóknak, akik meg szeretnék nézni a videókat, mindössze a “play” gombra kell rákattintaniuk. A hirdetők a videók lejátszására (alkalom, megtekintéssel eltöltött idő) és a hirdetett oldalra való átkattintásra vonatkozó adatok alapján könnyen lemérhetik videójuk hatékonyságát.

Forrás: Terminal.hu

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram