A Pantone arculatot vált: az új vállalati megjelenés fő arculati eleme egy kis Pantone chip lesz, melynek láttán a kreatív design területén dolgozó szakemberek szinte azonnal a színhűség fogalmára asszociálnak.
Az új logó jelképezi az egyszínű chiptől való elindulást, a stilizált "nyitott ablak" pedig a kreativitást - bármilyen művészi alkotófolyamat kiindulópontját - jelképezi.
"A Pantone márka imázsa eddig mindenhol a pontosságot és a megbízhatóságot jelképezte és a logónk a design-iparág iránti elkötelezettségünket is jól kifejezte" - mondta Richard Herbert, a Pantone elnöke. "Azért döntöttünk az arculat megváltoztatása mellett, hogy bemutassuk azt a fejlődési ívet, amit cégünk új és innovatív termékcsoportjai jelentenek bárki számára, aki színeket használ."
Forrás: Creativepro
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.