Napirenden: NFT II pályázati lehetőségei, e-aláírás, APEH, ügyfélkapu, önkormányzati rendszerek és a közigazgatásban várható fejlemények.
Egy jövő heti, kétnapos konferencián (november 21-22., Danubius Hotel Gellért) az elektronikus ügyintézés kérdéskörének komplex bemutatására törekszenek a neves előadók, és mindezt koncentráltan a várható közigazgatási reformok tükrében – rámutatva az esetleges törvényi háttér és az állami szervek szerepkörének tervezett változásaira. Kiemelt figyelmet szentelnek a továbblépési lehetőségeknek, amelyeken belül többek között az NFT II-ben tervezett pályázati lehetőségekről, az e-aláírás jövőjéről, az ügyfélkapu és önkormányzati rendszerek kapcsolatáról, az APEH idei elektronikus adóbevallási tapasztalatairól kaphatunk viszonylag átfogó képet. A programot számos gyakorlati tapasztalat is színesíti, amelyek az informatikai és forrásteremtési lehetőségekről szolgálnak izgalmas információkkal.
A rendezvény a központi és helyi közigazgatási intézmények vezetőinek szeretne információs fórumot biztosítani. A szervezők (IIR Hungary) a terület informatikai vezetőit, irodavezetőket, szervezeti és stratégiai irányítókat, projektvezetőket, főtanácsosokat és tanácsosokat, az önkormányzati vezetőket és mindazon informatikai és stratégiai szakértőket invitálják a konferenciára, akik napi szinten érintettek az elektronikus ügyintézési folyamatok megvalósításában. A tanácsadó és informatikai szolgáltató cégek is hasznos tapasztalatokat gyűjthetnek e fontos szakmai fórumon.
Részletes program és regisztrációs lehetőség az IIR Hungary honlapján található.
Forrás: ITnews.hu
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.