A cég az amerikai pavilon egyik kiemelt szponzora lesz, ezzel is jelezve a filmkészítő közösség támogatását. Emellett – és ami számunkra inkább érdekes lehet – számos bemutató és beszélgetés szervezője, amelyek témája, többek között, a digitális technológia, a High Definition (HD) munkafolyamatok a filmgyártásban. Az előadók az iparág legnagyobb alkotói közül kerülnek ki.
"Azért döntöttünk a cannes-i filmfesztiválon való részvétel mellett, mert a rendezvény egyszerre megjelenítője a kreativitásnak, az innovációnak és a legjobb filmeknek" említi meg Bryan Lamkin, az Adobe digitális megjelenítés és video produkciós alelnöke, az okokat, amiért az Adobe is ott lesz Cannes-ban. "Szponzori megjelenésünkkel elismerhetjük a legjobb filmkészítők teljesítményét, illetve lehetőséget biztosíthatunk a feltörekvő, filmalkotást tanulók számára, akik egykor majd szintén bemutatják itt a műveiket."
A pavilonban számos, filmmel kapcsolatos rendezvény mellett, lesznek a szakmai előadások is, amik a kiemelt technológiákról, mint a HD-munkafolyamatok, a filmek hangszerkesztése, illetve a filmkészítés rövid formája, szólnak. Különösen érdekes lesz az az előadás, ami a "A szórakoztatás technológia jövője" nevet viseli és Bryan Lamking, valamint Vikki Pachera (a Hewlett Packard globális stratégiai és technológiai alelnöke) tart. A különböző témák között mindenképpen érdeklődésünkre tarthat számot, amelyik a szórakoztatás új fajtáiról szól, illetve arról, hogy ezekhez miképp férhetnek hozzá, tekinthetik meg az iparág egyes szereplői és a fogyasztók.
Forrás: Clearstation
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.