A háromdimenziós világ varázsa
![]() |
A Vue 5 Infinite szoftver segítségével természeres, élethű 3D-s objektumokat, környezeteket hozhatunk létre, animálhatunk, illetve renderelhetünk. A Vue 5 Infinite a VUE család legbővebb tagja, sok professzionális kiegészítővel és fejlett renderelési technikákkal.
A Vue 5 Infinite szoftver segítségével természeres, élethű 3D-s objektumokat, környezeteket hozhatunk létre, animálhatunk, ill. renderelhetünk. A Vue 5 Infinite a VUE család legbővebb tagja, sok professzionális kiegészítővel és fejlett renderelési technikákkal.A Vue 5 Infinite szoftver segítségével természeres, élethű 3D-s objektumokat, környezeteket hozhatunk létre, animálhatunk, ill. renderelhetünk.
A szoftver személyre szabott, kényelmes és felhasználóbarát munkaterületének segítségével gyorsan és könnyedén készíthetünk látványos, élethű szél-fújta fákat, növényeket, égboltot, életszerű és részletgazdag tájakat stb. Az elkészített objektumokat a beépített EcoSystem technológia segítségével teljes mértékben animálhatjuk. A Vue 5 Infinite a 3D legfantasztikusabb, leglátványosabb megoldásait tárja elénk.
Rendszer | Mac OS X 10.3 vagy újabb |
Processzor | G4 (vagy újabb) 1.25 GHz |
Memória | 512 MB |
Tárhely | 100 MB |
Képernyő | 1024x768 - 16 bit |
Egyéb |
|Mac OS X 10.3 vagy újabb|G4 (vagy újabb) 1.25 GHz|1024x768 - 16 bit|512|100|1|
|
|
Windows:
Rendszer | Microsoft Windows 2000, XP |
Processzor | Intel Pentium 1.5 GHz vagy gyorsabb |
Memória | 512 MB |
Tárhely | 100 MB |
Képernyő | 1024x768 - 16 bit |
Egyéb |
|Microsoft Windows 2000, XP|Intel Pentium 1.5 GHz vagy gyorsabb|1024x768 - 16 bit|512|100|1|
|
|
Professzionális renderelési lehetőségek A Vue renderelési motorjával hihetetlen jó minőségű képeket és animációkat jeleníthetünk meg. Egy teljesen újraírt motort kapunk a kezünkbe, amely a mai technológia legfejlettebb renderelési újdonságait, jellegzetességeit nyújtja. Ezen lehetőségeket rendkívül egyszerűen ötvözhetük más produkciós munkafolyamatokban.
Global Illumination Ezen funkcióval részletgazdag természetes fényeket és árnyékokat hozhatunk létre pl. az égboltra vagy egy hatalmas hegyre, ahogy éppen rávetődik az árnyék. Különösen alkalmas élethű kültéri renderelésekre. A Vue 5 Infinite a GI motornak köszönehetően szinte végtelen sok renderelési lehetőséggel rendelkezik.
Radiosity Ez a opció kiszámítja a különböző felüetekről visszavert fényeket. Sokkal összetettebb mint a GI funkció, következésképpen lassabban működik, viszont jobban alkalmas beltéri fényhatások megjelenítésére.
Image Based Lighting Ennek a funkciónak a segítségével összetettebb, bonyolultabb képeket is létrehozhatunk. Az egyes elemek világítását egyénileg beállíthatjuk. További előnye, hogy akár a CG-vel együtt is alkalmazhatjuk, így még részletesebb eredményeket érhetünk el fotóminőségben.
Selective Global Illumination A Global Illumination funkcióval olyan hibid jeleneteket hozhatunk létre, amelyek összemoshatják a radiosity és az általános raytracing rendereléssel készült képet, így jóval lerövidül a képszámítás ideje. A GI és a Radiosity funkciót ki-be kapcsolhatjuk, és ugyanezt megtehetjük az egyéni világítások hatásaival is.
Illumination Baking Ha egyszer beállítottunk egy jelenetet és egy világítást, a programnak nem kell újraszámolnia minden egymást követő renderelési műveletet. A Vue 5 Infinite "kitalálja, megjósolja" a világítási számításokat mesh objektumokra, mint egy elkülönített textúrát. Beállíthatjuk a felbontást és a minőséget is. Ezzel a funkcióval jelentősen lecsökken a renderelési idő az animációkban.
Advanced Illumination Control Amíg az "Easy GI" gyors és könnyű megoldást nyújt a minőség és a renderelési idő között, azok, akinek szükségük van az összes beállítási lehetőségre, felülírhatják azokat saját igényük szerint (pl. adaptive/regular sampling, bucket size, harmonic distance, alignment, continuity and contrast).
Advanced Lighting Options Segítségével kényelmesen renderelhetünk világítás effekteket. A Vue 5 Infinite programban az összes világitási beállítást megtalálhatjuk egy könnyen kezelhető szerkesztőben (light editor) - ilyen pl. az attenuation és a falloff. Ezeket egy grafikonon is megtekinthetjük, de akár saját világítás-effektusokat is létrehozhatunk.
Lens Flare Editor Ezen funkcióval bármilyen tükröződési felületet létrehozhatunk. Kísérletezhetünk az elkészült mű kombinációival, megváltotathatjuk a színeit, a méreteit, az intenzitását és a távolságát.
Rendering Optimization Technologies AccuShadows A valósághű árnyékok létrehozása e funkció segítségével gyerekjáték. A standard ray traced metódus precíz, lassú, az AccuSahadows technológiával viszont hatékonyan (gyorsabban) hozhatunk létre elmosott árnyékokat az összes fénytípushoz.
Hybrid 2.5D A Motion Blur funkcióval különböző realisztikus hatásokat kelthetünk járműveinken, a Depth of Field funkcióval pedig modellezhetjük a kamera lencséjének élességét, ami egyedüálló valósághatást kelt, főként a közeli képeken. Ez a Hybrid 2.5D technológia, melynek előnye, hogy a mozgási elmosás és mélységélesség kiszámítását jelentősen felgyorsítja, s ezáltal professzionális végeredményt produkál.
Reflection Maps A Reflection Map technológia alternatívát jelenthet a ray-traced csillogásnak. Ezek a mapek akár objektumokra, akár az egész jelenetekre alkalmazhatók. A Reflection map technológia különösen akkor lehet hasznos, ha Environment Mappinget és HDRI-t ötvözünk.
Natural Quality Az Elaborate Outdoor Lighting algoritmust a legfejlettebb renderelési techikákkal használhatjuk együtt (pl. volumetric effects, lens flares, glowing objects, motion blur, depth of field, realistic 3D vegetation, soft shadows, shadow maps, blurred reflections, texture antialiasing, hybrid rendering technologies).
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.