Dokumentumaink elektronikus tárolásának megszervezője
ÁTTEKINTÉS
Az EASY Archive lehetővé teszi az Adobe szoftverek által készített üzleti dokumentumok helytakarékos és áttekinthető tárolását, valamint segítséget nyújt azok gyors visszakereséséhez.
Az EASY Archive lehetővé teszi az Adobe szoftverek által készített üzleti dokumentumok helytakarékos és áttekinthető tárolását, valamint segítséget nyújt azok gyors visszakereséséhez.
A szoftver legfőbb tulajdonságai
-
Kezelőfelülete egyszerű.
-
Együttműködik az Adobe dokumentumkezelő szervereivel, kibővítve azok archiválási lehetőségeit.
-
Könnyen hozzákapcsolható vállalatirányítási (ERP) és ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerekhez.
-
Rendelkezik szöveges keresési lehetőséggel, a dokumentumok visszakeresését másodpercek alatt elvégzi még többmillió tárolt adatállomány esetén is.
-
Papír alapú dokumentumok digitalizált (beszkennelt) változatát, multimédia fájlokat, dokumentumsablonokat és más alkalmazásokkal készült dokumentumokat is kezel.
-
Batch módban képes több dokumentum nyilvántartásba vételére egyetlen kattintással.
RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.