Termék összehasonlító táblázat

A következő táblázat segít eligazodni a MAXON CINEMA 4D szoftverei közt. A lista az összes fellelhető funkciót tartalmazza.ÁTTEKINTÉS

Árakhoz kattintson ide

A következő táblázat segít eligazodni a MAXON CINEMA 4D szoftverei közt. A lista az összes fellelhető funkciót tartalmazza.

A lila háttér jelzi az új funkciót          
           
Felület Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Cross-platform-os támogatás Mac & Windows felületen x x x x x
64 bites architektúra x x x x x
OpenGL 3.0 támogatás x x x x x
Extensive API: C++, Python, C.O.F.F.E.E.   x x x x
           
           
Munkafolyamat Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Kontextus érzékeny, teljes kereshetőségű HTML támogatás x x x x x
Parancsok x x x x x
Teendők x x x x x
Többszörös feladatkezelés x x x x x
Személyre szabható eszköztár/ rétegek/ menük x x x x x
Világos és sötét sémák x x x x x
Korlátlan számú ablakok x x x x x
Heads-up megjelenítés x x x x x
Személyre szabható előreugró menük x x x x x
Non-modális eszközök valós idejű visszajelzéssel x x x x x
Összecsukható vezérlők és paletták x x x x x
Kiválasztható/elrejthető szűrők x x x x x
Egyéni felhasználói adatok objektumonként x x x x x
Nézetablakba írható megjegyzések   x x x x
Réteg rendszer tárgy- és anyagkezeléshez x x x x x
XRef   x x x x
Táblatámogatás Wacom és egyéb tablet rendszerekhez x x x x x
3dconnexion, 3DMouse támogatás   x x x x
Stereo kijelző nézetablakban   x x x x
OpenGL nézetablak x x x x x
Tárgy kiemelés x x x x x
11 nyelvű kezelőfelület x x x x x
Arab felület támogatás   x x x x
OS X Lion teljes képernyős támogatás   x x x x
Retina ikonok   x x x x
Solo gomb   x x x x
Komment címke   x x x x
Felhasználói Részvétel   x x x x
Összeomlás kezelés   x x x x
Munkafolyamat fejlesztések   x x x x
Take System   x x x x
Új színválasztó x x x x x
           
           
Kamera Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Kamera, Target Kamera, Sztereó Kamera x x x x x
Jelenet kamera     x x x
Kompozíció-segítő camera x x x x x
Fókusz kamera x x x x x
Kamera kalibrátor       x x
Morph kamera     x x x
Kameraemelő     x x x
           
           
Adatcsere/ Formátum támogatás Lite Prime Broadcast Visualize Studio
QuickTime x x x x x
AVI Win Win Win Win Win
PSD, TIFF, OpenEXR (rétegekkel) x x x x x
HDR, DPX, RLA, RPF x x x x x
BMP, IFF, JPG, PICT, PNG, TARGA x x x x x
Quicktime VR objektumok, panoráma x x x x x
CINEWARE kompatibilitás x x x x x
After Effects compositing exchange - 3D adatokkal   x x x x
Nuke exchange   x x x x
Photoshop exchange x x x x x
Apple Motion compositing exchange - 3D adatokkal   x x x x
Apple Final Cut Pro compositing exchange   Mac Mac Mac Mac
Digital Fusion compositing exchange   Win Win Win Win
Shake compositing exchange   x x x x
Houdini Engine Támogatás         x
SketchUp Importer       x x
DXF, DWG, 3DS, DAE, FBX, DEM, LWS, STL, VRML2, OBJ, COLLADA, Alembic - támogatás x* x x x x
IGES importer       x x
Okino csatlakozás - tökéletes CAD fájl importálás opcionális PolyTrans szoftverrel (Windows)       x x
BodyPaint 3D exchange - 3ds Max, Maya, Softimage ésLightwave   x x x x
A legújabb FBX és Alembic formátumok támogatása (FBX 2014 és Alembic 1.5)   x x x x
* csak importálás          
           
           
Modellező eszközök Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Parametrikus objektív primitívek x x x x x
Jelenet objektumok: talaj, ég, környezet, színpad, előtér, háttér x x x x x
Parametrikus spline primitívek x x x x x
Extrude, Lathe, Loft, Sweep x x x x x
Sokszög-modellező eszközök N-gon támogatással x x x x x
Felület felosztás x x x x x
Modellezés generátorok:Metaball, Boolean, Symmetry, Array, Atom Array, Instance, Connect, Spline Mask, Python x x x x x
PolyPen   x x x x
Spline (Toll, Vázlat, Simítás, Ív és Logikai parancsok)   x x x x
Bevel Deformer   x x x x
Továbbfejlesztett Fogaskerék   x x x x
Továbbfejlesztett Szimmetrikus Objektum   x x x x
Deformer Falloff   x x x x
Mesh Check   x x x x
Torzítók: Bend, Twist, Bulge, Shear, Taper, FFD, Formula, Wind, Explosion, Melt, Shatter, Wrap, Polygon Reduction, Spherify, Spline Rail, Spline, Displacer, Collision, Camera, Smoothing, Spline Wrap, Shrink Wrap, Mesh, Squash&Stretch, Explosion FX, Correction, Jiggle, Morph, Surface x x x x x
Munkalapok x x x x x
Dinamikus útmutatók x x x x x
Tárgymutatók x x x x x
2D & 3D csatolás x x x x x
Raycast kiválasztás x x x x x
Typo eszközök (Kerning, Tracking, Baseline Shift)   x x x x
Új él-, szögcsúsztatás   x x x x
* Csak: Array, Boole, Spline Mask, Instance          
** Csak Bend, Bulge, Sheer, Tape, Twist, Explosion FX, Formula, Wind          
           
           
Formázás Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Funkcionális formázás         x
Ecsetek formázása         x
Baking         x
C++ Sculpt Brush API         x
Python Support for lib_sculpt         x
PoseMorph         x
R17 Formázás         x
           
           
UV szerkesztés Lite Prime Broadcast Visualize Studio
UV szerkesztő   x x x x
Interaktív UV térképezés vetülettípusokhoz   x x x x
Optimalizált UV térképezésvarratok automatikus eltávolításához   x x x x
LSCM kicsomagolás és tárolás   x x x x
ABF kicsomagolás és tárolás   x x x x
UV Peeler   x x x x
UVs for Caps   x x x x
UV Fejlesztések   x x x x
           
           
Anyagok és texúrák Lite Prime Broadcast Visualize Studio
13 standard anyagcsatorna: Color, Diffusion, Luminance, Transparency, Reflection, Environment, Fog, Bump, Normal, Alpha, Specular, Glow, Displacement x x x x x
Átlátszóság (absorption), teljes belső reflekciók, külső reflekciók x x x x x
Homályos reflekciók és transzparensek x x x x x
Normal maps: tangent, object or world x x x x x
Elmozdulás: intenzitás (központosított), piros/zöld, RGB x x x x x
Photoshop PSD rétegek használatonként x x x x x
Animált textúrák (MOV, AVI, sequence) minta előnézettel x x x x x
Választható nézetablak felbontás és csatorna kijelzés anyagonként x x x x x
Modell árnyékolás: Phong, Blinn, Oren-Nayar x x x x x
Fresnel Shader incl. physically correct IOR x x x x x
Zajárnyékolás 32 különböző zaj algoritmussal x x x x x
Réteg árnyékolás x x x x x
Proximity-alapú Proximal árnyékoló x x x x x
Eljárási felület árnyékolók x x x x x
Textúra összeolvasztás: surface color, illumination, Ambient Occlusion, Normals, displacement and more x x x x x
Sub-polygon elmozdulás       x x
Sub-Surface szórás     x x x
Terrain Mask shader       x x
Brick, Wood, Weathering, Pavement, Normalizer árnyékolók   x x x x
Sketch & Toon Art, Hatch, Spot (halftone) árnyékolók       x x
3D Painting a rétegekkel, az összes keverési mód Photoshop fájl kompatibilis x x x x x
Többcsatornás multi-brush festés egyetlen simítással x x x x x
Raybrush festés közvetlenül a renderelt eredményen x x x x x
Projekt festés x x x x x
Exchange előrejelzés Photoshop-ban x x x x x
Camera Mapping x x x x x
ProjectionMan camera mapping workflow tool x x x x x
Texture Manager   x x x x
Grass Material árnyékoló       x x
Brick Shader Enhancements   x x x x
Visszatükröződő Csatorna   x x x x
Formula árnyékoló         x
Váltakozó árnyékoló       x x
           
Világítás Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Világítás típusok: Omni, Spot, Infinite, Area, Square Spot, Parallel Spot, Square Parallel Spot x x x x x
Kemény, lágy, terület árnyékok x x x x x
Láthatóság, volumetrikus és inverz volumetrikus világítás x x x x x
Belső zaj megvilágítás vagy láthatóság x x x x x
Belső/külső fényszóró, magasfény, árnyék tárgyanként x x x x x
Egyéni lencseszélességek x x x x x
Maróanyagok       x x
Színhőmérséklet (Kelvin) x x x x x
Photometrikus fényerő beállítás (Candela, Lumen) x x x x x
Support of IES light data       x x
           
           
Renderelés Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Renderelés 128,000 pixel szélességtől (32 bits/pixel) 800*600 x x x x
Bucket renderelés x x x x x
Instance renderelés x x x x x
Színprofil támogatás x x x x x
Kamera fehéregyensúly x x x x x
Lineáris munkafelület x x x x x
Adaptív élsimítás x x x x x
Multi-Pass output x* x x x x
Tárgy pufferek - egyedi alfa-csatornák specifikálása csatornánként x* x x x x
Ambient Occlusion x x x x x
Global Illumination (IR 2.0, QMC, mixed)   x x x x
Fizikai Renderer fizikai kamerával, kíváló minőségű mélységélesség, kíváló minőségű motion blur     x x x
Stereo renderelés   x x x x
Mélységélesség post effect Engedélyezve     x x
Vector Motion Blur post effect Engedélyezve     x x
Pozíció engedélyezés x x x x x
CineMan Renderman-compliant bridge       x x
Vázlat és rajz non-fotorealisztikus renderelése       x x
Pyrocluster volumetrikus részecske renderelés       x x
Physical Sky       x x
3D Hang renderelés x x x x x
Képnézegető: RAM lejátszó, színkorrekció, image merge, anaglyph előnézet, stb. x x x x x
Vízjel post effect   x x x x
Render Queue batch rendering system   x x x x
Universal Sampler (GI-QMC)   x x x x
Radiosity maps   x x x x
Subsurface-Scatering     x x x
Team Render (Number of Nodes)     x (3) x (3) x (unlimited)
Embree integráció     x x x
Light Mapping   x x x x
Normal Pass   x x x x
Team Render Server (Number of Nodes)     x (3) x (3) x (unlimited)
BiRender - Nem Fotórealisztikus Renderelés       x x
Global Material Override   x x x x
* Csak AE CINEMA 4D Layer-ben elérhető          
           
           
Animáció Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Egyszerű egykattintásos felvétel-gomb a Keyframe pozíciókhoz, méretekhez, forgatáshoz, pont-réteg animációkhoz és felhasználó által megadott paraméterekhez x x x x x
Minden animálható paraméterhez feltével x x x x x
Automatikus keyframe-ek x x x x x
Cappucino - valós idejű keyframe-ezés         x
PowerSlider animációs eszköztár a visszajátszáshoz és keyframe manipulációhoz x x x x x
Timeline - akár négy Timeline ablak testraszabaható pályakijelzővel és dobesheet, vagy F-Curve megjelenítési mód x* x x x x
F-Curve Snapshot és kisebb módosítási görbék   x x x x
Állandó sebességű opció sávonként x x x x x
Keyframe csökkenés   x x x x
Keyframe baking   x x x x
ASCII animáció importálás   x x x x
Non-lineáris animáció/ mozgás keverő rendszer   x x x x
Korlátok: PSR, Up-Vector, Clamp, Mirror, Parent, Aim, Spring   x x x x
Driver tag         x
XPresso - node-alapú Expression szerkesztő x** x x x x
Virtuális végigjátszás eszköz - első személyű jelenet navigáció és animáció       x x
Interakciós Címke   x x x x
Animációs Pontok   x x x x
Mozgáskövető         x
Grafikai Nézet a Mozgáskövetőhöz         x
Lencse Torzítási Támogatás a Mozgáskövetőhöz         x
* Csak egy Timeline ablak          
**  Python Node-ot nem tartalmazza          
           
           
Dinamikus animáció Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Alapvető részecske rendszer   x x x x
Node-alapú részecske rendszer         x
Merev test dinamika MoGraph tárgyakhoz     x   x
Merev test dinamika         x
Joints, Springs, Motors         x
Laza test dinamika         x
Aerodinamikai erők         x
Plastic & Breaking Springs         x
Breaking csatlakozók         x
Ruha dinamika és öltöztető funkciók         x
Hajdinamika         x
Spline dinamika         x
           
           
MoGraph eszközök Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Cloner objektum     x   x
Törés objektum x*   x   x
Mátrix objektum     x   x
MoInstance objektum     x   x
MoText objektum     x   x
Tracer objektum     x   x
Spline Mask objektum   x x x x
MoSpline parametrikus spline generátor L-system funkciókkal     x   x
Effektorok a következőkhöz: Position, Scale, Rotation, Color, Time using Falloff, Shader, Random, Formula, Delay, C.O.F.F.E.E., Python, Inheritance, Sound, Spline, Step, Target, Time/ Volume effectors x*   x   x
PolyFX polygon törés deformer     x   x
MoGraph Selection tag     x   x
Beat Shader     x   x
MoGraph Multi-shader     x   x
MoExtrude     x   x
* Fracture Object, Plain és Random Effectors csak regisztráció után          
           
           
Karakter animációs eszközök Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Karakter objektum/autorigger         x
CMotion - parametrikus walk system         x
Kötések full dinamikás IK-val   x x x x
Skin Deformer - lineáris, gömb és keverten deformált kötések támogatása   x x x x
Súly menedzser eszközök   x x x x
Auto súlyozás   x x x x
PoseMorph morphing és hierarchikus keverő rendszer         x
Tükör, elnevező és festő eszközök   x x x x
Súly effektor   x x x x
VAMP eszköz: súly transzformátor, morph-ok, kiválasztás, textúrák, Uv-k és vertex maps         x
Tension tag         x
Quaternion tag         x
Point Cache tag   x x x x
Izom deformer         x
Vizuális kiválasztó         x
           
           
Hajszimuláció és renderelés Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Guide-alapú hajrendszer         x
Hajminták         x
Toll objektumok         x
Szőrme rendszer         x
Haj stílus eszközök: Move, Scale, Rotate, Brush, Comb, Clump, Curl, Cut, Push, Straighten, Add Guides, Mirror, Set Roots         x
Hajdinamika         x
Haj árnyékoló rendszer         x
           
           
Tartalom Lite Prime Broadcast Visualize Studio
Alapvető beállítások és demo jelenetek x x x x x
Javasolt beállítások és demo jelenetek         x
Broadcast Könyvtár, beleértve anyagok, kamerák és objektumok     x   x
Visualization Könyvtár, beleértve anyagok, beállítások és építészeti objektumok       x x
Lite Könyvtár, beleértve anyagok, kamerák és objektumok x       x
Teljesen átdolgozott Tartalom Könyvtár   x x x x
           
           

Forrás: Maxon


RENDSZERKÖVETELMÉNYEK

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram