Az Adobe éves bevétele meghaladja az 11 milliárd dollárt

    A negyedik negyedév rekordja hozzájárul a 24 százalékos éves növekedéshez.

    324b939e-7155-11e7-9a9a-a7d2083b6658_1280x720_003425.jpg

     

    Az Adobe (Nasdaq: ADBE) a 2019. negyedik negyedév és a 2019. pénzügyi év 2019. november 29-én zárult teljes gazdasági év pénzügyi eredményeiről számolt be.

    A 2019 pénzügyi év negyedik negyedévében az Adobe negyedéves rekordszintű, 2,99 milliárd dolláros bevételt ért el, ami 21 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A 2019-es pénzügyi évben az Adobe rekord éves bevételt ért el, 11,17 milliárd dollárt, ami 24 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

    "Az Adobe fenomenális teljesítménye a negyedik negyedévben 2019-es rekordot eredményezett, amelynek bevétele meghaladta a 11 milliárd dollárt," - mondta Shantanu Narayen, az Adobe elnöke és vezérigazgatója. túl."

    "Az Adobe egy újabb évet mutatott az erőteljes bevételnövekedés és a növekvő jövedelmezőség eredményeként, rekordszintű bevételt eredményezve." - mondta John Murphy, az Adobe ügyvezető alelnöke és pénzügyi igazgatója."

     

    A negyedik negyedév költségvetési éve, a 2019. pénzügyi év

    Az Adobe negyedéves rekordszintű, 2,99 milliárd dolláros bevételt ért el a 2019-es pénzügyi év negyedik negyedévében, ami 21 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A hígított részvényenkénti eredmény GAAP alapon 1.74 USD, nem GAAP alapon pedig 2.29 USD volt.

    A digitális média szegmens bevétele 2,08 milliárd dollár volt, ami 22 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A kreatív bevétel 1,74 milliárd dollárra nőtt, a Document Cloud bevétele pedig 339 millió dollár volt. A digitális média évesített ismétlődő bevétele (ARR) 8,40 milliárd dollárra nőtt, a negyedévhez képest, ami 539 millió dollárral növekszik a negyedévhez képest. A Creative ARR 7,31 milliárd dollárra nőtt, a Document Cloud ARR pedig 1,09 milliárd dollárra nőtt.

    A Digital Experience szegmens bevétele 859 millió dollár volt, ami 24 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

    A GAAP működési bevétele a negyedik negyedévben 970 millió dollár, a nem GAAP működési bevétele 1,27 milliárd dollár volt. A GAAP nettó jövedelme 852 millió dollár volt, a nem GAAP szerinti nettó jövedelme pedig 1,12 milliárd dollár volt.

    A műveletekből származó cash flow rekordos 1,38 milliárd dollár volt.

    A fennmaradó teljesítési kötelezettség 9,82 milliárd dollár volt, ami negyedéveshez képest 1,05 milliárd dollárral növekedett.

    Az Adobe körülbelül 2,8 millió részvényt vásárolt vissza a negyedév során.

     

    A 2019. költségvetési év pénzügyi főbb jellemzői

    Az Adobe a 2019-es pénzügyi évben 11,17 milliárd dolláros rekord bevételt ért el, ami 24% -os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

    A vállalat a GAAP szerint hígított részvényenkénti eredmény 6,00 USD, a nem GAAP szerint hígított részvényenkénti eredmény pedig 7,87 USD volt.

    A digitális média szegmens bevétele 7,71 milliárd dollár volt, a Creative és a Document Cloud éves rekordbevételét elérve 6,48 milliárd és 1,22 milliárd dollár. A Digital Media ARR 1,69 milliárd dollárral növekedett az év során.

    A Digital Experience szegmens bevétele 3,21 milliárd dollár volt, ami 31 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, és az előfizetési foglalások több mint 20 százalékkal növekedtek az év során.

    A működési bevétel 15%-kal, a nettó bevétel pedig 14%-kal növekedett az előző év azonos időszakához képest, a GAAP-alapon; a működési jövedelem 23%-kal nőtt, a nettó jövedelem pedig 15%-kal növekedett az előző év azonos időszakához képest, nem GAAP alapon.

    Az Adobe rekord 4,42 milliárd dolláros működési cash flow-kat generált az év során.

    A társaság 9,9 millió részvényt vásárolt vissza az év során, és 2,7 milliárd dollár készpénzt adott vissza a részvényeseknek.