Office for Mac 2011 Home & Business

    Microsoft Office for Mac 2011 Home & Business

    A nagy ötletek tárháza
    Office for Mac 2011 Home & Business

    Készítsünk professzionális dokumentumokat és prezentációkat az egyik leggyakrabban használt Mac-es irodai szoftvercsomaggal. Mivel az Office for Mac kompatibilis az Office Windows verziójával, ezért gyakorlatilag bárhol és bárkivel dolgozhatunk közös dokumentumokon.

    Áttekintés

    Hatékony közös munka

    Az Office for Mac tartalmazza az Office 2010 új funkcióit is, így biztosak lehetünk abban, hogy a megosztott és on-line dokumentumokon ugyanúgy dolgozhatnak a Windows és a Mac felhasználók.

    Időspórolás ismerős eszközökkel

    Egy új szoftver megtanulása időigényes folyamat lehet. Az Office for Mac 2011-ben megtalálható az összes jól ismert parancs, formátum, és felhasználó felület. Soha nem volt még ilyen könnyű a váltás egyik rendszerről a másikra.

    Használjuk azt, amit a profik

    Pillanatok alatt készíthetünk színvonalas megjelenésű dokumentumokat. Az Office for Mac 2011 minden olyan eszközt biztosít, amit elvárhatunk egy csúcs minőségű szoftvertől. Ha hatásos és professzionális megjelenésű dokumentumokról van szó, akkor az Office for Mac 2011-re van szükségünk.

    Rendszerkövetelmények
    Apple
    Rendszer
    Mac OS X v10.5.8 vagy újabb
    Processzor
    Intel
    Memória
    1 GB
    Tárhely
    2,5 GB
    Képernyő
    1280x800
    Funkciók

    Word 2011

    A Word 2011 mindenből a legjobbat nyújtja: professzionális minőségű dokumentumok létrehozására szolgáló továbbfejlesztett szolgáltatásokat, egyszerű közös munkát és szinte bárhonnan elérhető fájlokat.

    A legjobb dokumentumformázó eszközökkel ellátott Word 2011 alkalmazással a dokumentumok könnyebben rendszerezhetők, hatékonyabban készíthetők el, ráadásul mindig kéznél vannak, így azonnal lejegyezheti az éppen eszébe jutó ötleteket.

    PowerPoint 2011

    A PowerPoint 2011 alkalmazásban többféleképp hozhat létre és oszthat meg közönségével dinamikus bemutatókat, mint korábban. Az izgalmas új hang- és videofunkciók használatával egyszerűen készíthet erőteljes, látványos, moziszerű bemutatókat.

    Ezenkívül a PowerPoint 2011 lehetővé teszi az egyidejű közös munkát, a bemutatók online közzétételét, illetve weben és okostelefonon keresztüli elérését szinte bárhonnan.

    Excel 2011

    A Microsoft Excel 2011 az adatok minden eddiginél többféle módon való elemzését, kezelését és megosztását teszi lehetővé, elősegítve ezzel a jobb és átgondoltabb döntések meghozatalát. Az új elemző- és megjelenítőeszközökkel könnyebben követheti nyomon és emelheti ki az adatokban megfigyelhető trendeket. A fontos adatok szinte bármilyen webböngészővel vagy okostelefonnal az irodán kívülről is könnyen elérhetők. A fájlokat az internetre is feltöltheti, és másokkal közösen dolgozhat rajtuk. Akár pénzügyi jelentéseket készít, akár személyes kiadásairól vezet nyilvántartást, az Excel 2011 használatával hatékonyabban és rugalmasabban végezheti el feladatait.

    Outlook 2011

    Az Outlook 2011 világszerte több mint 500 millió Microsoft Office-felhasználót lát el elsőrangú üzleti és személyes e-mail kezelő eszközökkel. Az új Outlook 2011 még gazdagabb élményeket nyújtva felel meg a munkahelyi, otthoni és iskolai kommunikációs igényeknek.

    Az újratervezett megjelenéssel, a továbbfejlesztett üzenetrendszerezéssel és -kereséssel, a kommunikációs és közösségi hálózati szolgáltatásokkal az Outlook 2011 a legmagasabb színvonalú élményt biztosítja, elősegítve a nagyobb hatékonyságot, valamint a személyes és üzleti hálózatokkal való kapcsolattartást.

    Újdonság! Office 365 funkciók

    • Üzenetek, feladatok, névjegyek és naptárak kezelése a Microsoft Outlook for Mac 2011, az Entourage 2008, Web Services Edition és a Microsoft Outlook Web App alkalmazással.
    • Microsoft SharePoint-webhelyeken tárolt dokumentumok megnyitása, szerkesztése, közös elkészítése és mentése az Office for Mac 2011 programcsomag és a Microsoft Document Connection alkalmazásaival.
    • Microsoft SharePoint-webhelyeken tárolt dokumentumok megnyitása, szerkesztése és mentése a Office 2008 for Mac programcsomag és a Document Connection alkalmazással.
    •  Részvétel online értekezleteken a Microsoft Lync Web App alkalmazással.