3ds Max

    Autodesk 3ds Max 2018

    3D modellező-, animációs és renderelő szoftver
    3ds Max

    A 3ds Max® 3D modellező- és renderelőszoftver segítségével hatalmas világok alkothatók a játékokhoz, lélegzetelállító jelenetek a látványtervezéshez, és lenyűgöző virtuális valóság- (VR) élmények hozhatók létre.

    Áttekintés

    Egyszerű, hatékony modellezés

    Különböző környezetek és részletes karakterek változatos választékát tervezheti, formálhatja meg és hozhatja létre.

    Magas színvonalú renderelés

    A 3ds Max a legtöbb nagyobb renderelővel működik – köztük a Arnold, V-Ray, Iray és a mental ray programokkal –, és segítségével megkapó jelenetek és ábrázolások alkothatók.

    Realisztikus 3D animációk

    Ötletes karaktereket és realisztikus jeleneteket készíthet játékokhoz és az építőipari alkalmazásokhoz.

    Régi verzió
    Rendszerkövetelmények
    Windows
    Rendszer
    Windows 7 (SP1), Windows 8.x, Windows 10 Professional (64 bit)
    Processzor
    64 bit Intel vagy AMD
    Memória
    4 GB
    Tárhely
    6 GB
    Képernyő
    1024x768
    Egyéb
    • Böngésző
    • Három gombos egér
    Funkciók

    3D animáció és dinamika

    Mozgási útvonalak Szerkessze az animációkat közvetlenül a nézetablakban – közvetlen visszajelzést kaphat a jelenetek módosítása közben.

    Karakteranimációs és -összeállítási eszközök A CAT, a biped és a tömeganimációs eszközök segítségével procedurális animációkat és karakter-összeállításokat hozhat létre.

    Általános animációs eszközök Használhat kulcsképkockás és procedurális animációs eszközöket. A nézetablakban közvetlenül megtekintheti és szerkesztheti az animációs pályagörbéket.

    altalanos

    Részecskeáramlási effektusok Kidolgozott részecskeeffektusokat – például vizet, tüzet, permetet vagy havat – hozhat létre.

    Max Creation Graph vezérlők Az animációs eszközök új generációjával animációvezérlőket készíthet, amelyeket létrehozhat, módosíthat, csomagokba rendezhet és megoszthat.

    Animált deformálók Életszerűvé teheti az alakokat, és folyadékeffektusokat szimulálhat. A részecskéken és egyéb geometriai típusokon használhatja az animált deformálókat.

    Szimulációs adatok egyszerű importálása A szimulációs adatokat CFD, CSV vagy OpenVDB formátumban is animálhatja.

    Geodéziai voxelek és hőtérképek felületképzése Gyorsan és egyszerűen hozhat létre jobb minőségű felületsúlyozást.

    3D renderelés

    Interaktív 3ds Max VR-látványterveit integrált eszközökkel hozhatja létre anélkül, hogy el kellene hagynia a 3ds Max munkaterületét.

    Arnold 5 a 3ds Max szoftverhez A MAXtoA beépülő modul 1.0-s verziója mostantól a 3ds Max integrált része, így biztosítva az Arnold legújabb szolgáltatásaihoz való hozzáférést.

    Fizikai kamera Szimulálhatja a valós kamerabeállításokat, például a zársebességet, a rekesznyílást, a mélységélességet és az expozíciót.

    kamera

    Javított ActiveShade renderelés Az interaktív renderelés révén gyorsan hozhat létre tervváltozatokat.

    Autodesk Raytracer Renderer (ART) Pontos képeket készíthet az építészeti helyszínekről.

    Felhasználói felület, munkafolyamat és folyamat

    Eszközkönyvtár Egyetlen nézetben férhet hozzá a helyi számítógépen vagy a hálózaton található 3D tartalmakhoz, amelyek ezután azonnal kereshetővé válnak.

    Továbbfejlesztett folyamateszköz-integráció A kiterjesztett és továbbfejlesztett Python/.NET eszközkészlet révén számos folyamateszközzel érhet el szorosabb integrációt.

    Intelligens eszközök csomagolása Hozzon létre, osszon meg és frissítsen hordozható eszközöket, amelyek rugalmasak, összekapcsoltak, és reagálnak a tervadatok módosításaira.

    intelligens

    Nagy felbontású kijelzők támogatása A 3ds Max a legújabb HDPI monitorokon és laptopokon is futtatható.

    Testre szabható munkaterületek Alakítsa a saját ízléséhez a felhasználói felületet, és használja ki az interaktívabb, korszerűbb és  testreszabható felhasználói élményt.

    MAX–LMV konvertálása A MAX-fájlokat a Forge Viewer használatával a webböngészőben tekintheti meg az eszközök áttekintéséhez és megosztásához.

    Jelenetkonvertáló Zökkenőmentesen válthat a renderelők között.

    3D modellezés, textúrázás és effektusok

    Adatcsatorna-módosító Az információkat kinyerheti közvetlenül a modellekből, hogy egyéb típusú módosításokhoz használja azokat.

    Elmosott anyagok A látható illesztéseket akár hat anyag elmosásával alakíthatja át egy adott objektumon.

    Háló- és felületmodellezés Hatékonyan hozhat létre parametrikus és organikus objektumokat a poligon-, felosztott felületpoligon és spline-alapú modellezési szolgáltatásokkal.

    Mintázat hozzárendelése és szerkesztése Kreatív textúraleképezési műveleteket hajthat végre, többek között mozaikolást, matricaelhelyezést, elmosást és spline-leképezést. 

    Haj- és szőrzetmódosító Közvetlenül a nézetablak hajkiválasztó és -stilizáló eszközei segítségével, a vágás és fésülés eszközökkel is befolyásolhatja a haj és szőr kialakítását.

    Kinek ajánljuk?

    Az Autodesk 3Ds Max olyan professzionális program amely alkalmas minden térbeli munkafolyamot végrehajtására, legyen szó akár látványterv, 3D-s játék, low- ill. high-poly modellezés, animáció vagy filmek speciális hatásainak elkészítéséről, ezért a program egy olyan alapeszköz amely nem hiányozhat egyetlen 3D, látványtervező vagy VFX Studio vagy szabadúszó termékpalettájáról sem.