3ds Max

3D modellező-, animációs és renderelő szoftver

ÁTTEKINTÉS

A 3ds Max® 3D modellező- és renderelőszoftver segítségével hatalmas világok alkothatók a játékokhoz, lélegzetelállító jelenetek a látványtervezéshez, és lenyűgöző virtuális valóság- (VR) élmények hozhatók létre.

Egyszerű, hatékony modellezés

Különböző környezetek és részletes karakterek változatos választékát tervezheti, formálhatja meg és hozhatja létre.

Magas színvonalú renderelés

A 3ds Max a legtöbb nagyobb renderelővel működik – köztük a Arnold, V-Ray, Iray és a mental ray programokkal –, és segítségével megkapó jelenetek és ábrázolások alkothatók.

Realisztikus 3D animációk

Ötletes karaktereket és realisztikus jeleneteket készíthet játékokhoz és az építőipari alkalmazásokhoz.




RENDSZERKÖVETELMÉNYEK
Windows:

Rendszer Windows 7 (SP1), Windows 8.x, Windows 10 Professional (64 bit)
Processzor 64 bit Intel vagy AMD
Memória 4 GB
Tárhely 6 GB
Képernyő 1024x768
Egyéb
  • Böngésző
  • Három gombos egér

FUNKCIÓK

3D animáció és dinamika

Mozgási útvonalak Szerkessze az animációkat közvetlenül a nézetablakban – közvetlen visszajelzést kaphat a jelenetek módosítása közben.

Karakteranimációs és -összeállítási eszközök A CAT, a biped és a tömeganimációs eszközök segítségével procedurális animációkat és karakter-összeállításokat hozhat létre.

Általános animációs eszközök Használhat kulcsképkockás és procedurális animációs eszközöket. A nézetablakban közvetlenül megtekintheti és szerkesztheti az animációs pályagörbéket.

altalanos

Részecskeáramlási effektusok Kidolgozott részecskeeffektusokat – például vizet, tüzet, permetet vagy havat – hozhat létre.

Max Creation Graph vezérlők Az animációs eszközök új generációjával animációvezérlőket készíthet, amelyeket létrehozhat, módosíthat, csomagokba rendezhet és megoszthat.

Animált deformálók Életszerűvé teheti az alakokat, és folyadékeffektusokat szimulálhat. A részecskéken és egyéb geometriai típusokon használhatja az animált deformálókat.

Szimulációs adatok egyszerű importálása A szimulációs adatokat CFD, CSV vagy OpenVDB formátumban is animálhatja.

Geodéziai voxelek és hőtérképek felületképzése Gyorsan és egyszerűen hozhat létre jobb minőségű felületsúlyozást.

3D renderelés

Interaktív 3ds Max VR-látványterveit integrált eszközökkel hozhatja létre anélkül, hogy el kellene hagynia a 3ds Max munkaterületét.

Arnold 5 a 3ds Max szoftverhez A MAXtoA beépülő modul 1.0-s verziója mostantól a 3ds Max integrált része, így biztosítva az Arnold legújabb szolgáltatásaihoz való hozzáférést.

Fizikai kamera Szimulálhatja a valós kamerabeállításokat, például a zársebességet, a rekesznyílást, a mélységélességet és az expozíciót.

kamera

Javított ActiveShade renderelés Az interaktív renderelés révén gyorsan hozhat létre tervváltozatokat.

Autodesk Raytracer Renderer (ART) Pontos képeket készíthet az építészeti helyszínekről.

Felhasználói felület, munkafolyamat és folyamat

Eszközkönyvtár Egyetlen nézetben férhet hozzá a helyi számítógépen vagy a hálózaton található 3D tartalmakhoz, amelyek ezután azonnal kereshetővé válnak.

Továbbfejlesztett folyamateszköz-integráció A kiterjesztett és továbbfejlesztett Python/.NET eszközkészlet révén számos folyamateszközzel érhet el szorosabb integrációt.

Intelligens eszközök csomagolása Hozzon létre, osszon meg és frissítsen hordozható eszközöket, amelyek rugalmasak, összekapcsoltak, és reagálnak a tervadatok módosításaira.

intelligens

Nagy felbontású kijelzők támogatása A 3ds Max a legújabb HDPI monitorokon és laptopokon is futtatható.

Testre szabható munkaterületek Alakítsa a saját ízléséhez a felhasználói felületet, és használja ki az interaktívabb, korszerűbb és  testreszabható felhasználói élményt.

MAX–LMV konvertálása A MAX-fájlokat a Forge Viewer használatával a webböngészőben tekintheti meg az eszközök áttekintéséhez és megosztásához.

Jelenetkonvertáló Zökkenőmentesen válthat a renderelők között.

3D modellezés, textúrázás és effektusok

Adatcsatorna-módosító Az információkat kinyerheti közvetlenül a modellekből, hogy egyéb típusú módosításokhoz használja azokat.

Elmosott anyagok A látható illesztéseket akár hat anyag elmosásával alakíthatja át egy adott objektumon.

Háló- és felületmodellezés Hatékonyan hozhat létre parametrikus és organikus objektumokat a poligon-, felosztott felületpoligon és spline-alapú modellezési szolgáltatásokkal.

Mintázat hozzárendelése és szerkesztése Kreatív textúraleképezési műveleteket hajthat végre, többek között mozaikolást, matricaelhelyezést, elmosást és spline-leképezést. 

Haj- és szőrzetmódosító Közvetlenül a nézetablak hajkiválasztó és -stilizáló eszközei segítségével, a vágás és fésülés eszközökkel is befolyásolhatja a haj és szőr kialakítását.

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram