Mi az Adobe Target?
    Egy teljeskörű optimalizációs megoldás, amely az adatok alapján döntő marketingesek számára gyors tesztek lefuttatását és kiemelkedően konvertáló, személyre szabott ügyfélélményt tesz lehetővé.
     

    Áttekintés

     

    Conversation Rate Optimization Konverziós ráta optimalizálása

    Nyerjünk bizalmat és konvertáljunk többet azáltal, hogy az ügyfelek hálózaton megtett útjának minden egyes lépését egyedileg fejleszthetjük.

     

    Content Personalization Személyre szabás

    Releváns, bizalmat fokozó élmény nyújtása az összes digitális interakció során az összes adatforrás felhasználásával.

     

    Mobile  Mobil alkalmazás optimalizálása

    Tesztelje és szabja személyre az alkalmazás élményt a felhasználói viselkedés és a mobil kontextus alapján.


     

    Mit érhetünk el a Target-el?

     

      Kereső alapú merchandising

    Értse meg jobban a vásárlók szándékát azáltal, hogy végigköveti haladásukat a weboldalon az érkezéstől a távozásig.

       A/B tesztelés

    Állítson be és futtasson teszteket könnyedén, akár többet is egyszerre azért, hogy megállapíthassa a legjobb ajánlatokat, üzeneteket és tartalmakat.

     


     

      Automatizált személyre szabás

    Automatizálja minden egyes vásárló számára egyedileg a célzott tartalmakat az Adobe saját öntanuló algoritmusa alapján.

     

     

      Mobil optimalizálás

    Aktivizálja újra az alkalmazások felhasználóit a hely alapú célzással és az ügyfélélményük tesztelésével.

     

     

      Célzott ajánlatok

    Küldjön automatikus tartalmakat és ajánlatokat, felhasználva a korábbi ügyfél tevékenység és márka affinitási adatokat.

     


    Profilok és közönségek

    Hozzon létre egyetlen profilt az Adobe Marketing Cloud-ban, ami az Adobe Experience többi megoldása között egyetlen check-box kipipálásával így megosztható.

     

    Multivariate tesztelés

    Használjon egyszerű multivariate teszteléseket, hogy a célzott tartalom küldésére a legjobb lehetőségek egyértelművé váljanak.

     

    Marketer-alapú célzás

    Egy specifikus közönség számára célozott tartalom megállapításához használhatunk kész preseteket vagy egyedileg beállítható szabályokat, mint pl. a látogató tartózkodási helye.

     

    Analytics-alapú jelentések készítése

    Szinkronizáljuk az ügyféladatokat az Adobe Analytics-el a jobb célzáshoz és a precízebb szűrés teszteléséhez.

     

    Adobe Target szolgáltatások

    Ismerje meg a legjobb taktikákat és tapasztalja meg az iparág legjobb támogatását egy szakértő Adobe konzultánstól.


     

    Esettanulmányok

     
    Hogyan érte el a Vodafone a 200.000 havi egyedi látogatót a mobil alkalmazásán keresztül

     

     
    Hogyan növelte meg a NetApp a kattintási arányát 170%-al

     

     
    Hogyan növelte a Dell a konverziót 15%-al

     
    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data