Mi az Adobe Social?
    Egy közösségi média menedzsment platform, ahol az összes adat együttesen képes a puszta lényeggé összeállni. A like-okon és a követéseken túl képes a vásárlók érzéseinek és az üzleti célok közötti mély kapcsolat összehangolására.
     

    Áttekintés

     

     Kezeljünk minden közösségi tevékenységet egyetlen helyről

    Monitorozzunk és moderáljunk párbeszédeket, publikáljunk és promótáljuk tartalmat, elemezzük az ügyfél lojalitást és a konverziós adatokat egyetlen mobil-barát interfészről.

     Mérjük a közösség hatását

    Automatikusan ellát minden közösségi tartalmat egyedi tracking kódokkal, így jól beazonosítható hogy mi képes fokozni a lojalitást és a konverziót.

     Integrált közösségi terek használata

    Használjuk az Adobe Marketing Cloud integráció révén összegyűjtött közösségi média metrikákat a célzás növeléséhez és az ügyfélélmény optimalizásához.

     

    Mire képes az Adobe Social?

     

    Menedzsment és irányítás

    Skálázzuk a közösségi marketing erőfeszítéseket a belső résztvevők és a külső közösségi profilok figyelembevételével.

     

    Nyomonkövetés és moderálás

    Használjuk a népszerű témák monitorozását a trendek, lehetőségek és a veszélyek azonosításához. Ezt követően irányítsuk és kövessük nyomon a kommenteket egy valósidejű moderációs listából.

     

    Publikálás

    Publikáljunk több száz közösségi oldalra egyszerre. Használjuk a beépített tartalom naptárat az időzítéshez, jóváhagyáshoz és a célközönség eléréséhez.

     

    Közösségi analitika

    Fedezzük fel azokat a precízen meghatározható tartalomtípusokat, közösségi hálózatokat és véleményformálókat akik nem csak a zsongás és az elkötelezettség növeléséhez járulnak hozzá, de közvetlen üzleti eredményekhez is.


     

    Esettanulmányok


    Social Media - Bet Networks

    A broadast hálózat a közösségi média adatokat használva irányítja hatékonyan a tartalmakat és növeli a nézők elkötelezettségét a csatornáik iránt.

     


    Social Media - Scripps Network

    Az óriás hálózat megtanulta hogyan értelmezze a különböző közösségi platformokon átívelő marketing hatékonyságot.

     
    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data