Automatizálja a keresést, a vásárlást és a retargeting kampányokat!

    Az Adobe Media Optimizer kínálja a legátfogóbb kampányoptimalizálást a piacvezető előrejelző modelnek, a skálázható kampányautomatizálásnak és az Adobe Analytics integrációnak köszönhetően.

    Áttekintés

     

    A keresés menedzsment tulajdonságai

      Kampány szimulációk

    Használjon kifinomult modelleket a várható forgalom és konverzió teszteléséhez és vizuális megjelenítéséhez, legyen szó akár kulcsszó alapú célzásról, hirdetések elhelyezéséről és a termékek célzásáról.

     

      Költési javaslatok

    Futtasson modelleket, amelyekkel meghatározhatja a különböző portfoliókban legjobban teljesítő hirdetési mixek költségeit.

     

    Model pontosság jelentések

    Igazolja a feltevéseit a többféle csatornán megjelenő adat és üzleti modellekhez kapcsolódó jelentések alapján.

     

    Keresés menedzsment

    Szimuláljon és cselekedjen gyorsan a keresőmarketing stratégiájának legjobb és legtöbb profitot termelő verziói alapján.

     

    Demand Side Platform Demand Side platfrom

    Növelje a márkatudatosságot és a konverziót a legmagasabb ügyfélértékkel bíró kliensei körében valósidőben a weben, TV-n és a közösségi médián.

     

    Dynamic Creative Optimization  Dinamikus kreatív optimalizálás

    Az elkötelezettség fokozásához közvetítse a leginkább odaillő és személyre szabott hirdetéseket valós időben.

     

    Cross-screen planning  Tervezés több képernyőre

    Tervezzen és vásároljon hirdetéseket többféle képernyőre és formátumra, miközben pontosan képes mérni az elérést, annak frekvenciáját és a hatását, mindezt teljesen átlátható és hatékony módon.

     

    Programmatic TV  TV Programozás tervezés

    Bővítse ki a digitális vásárlás előnyeit – mint pl. a célzás és a részletes riportok készítése – a televíziós hirdetések számára.

     

    Social Ad Management Közösségi média reklám menedzsment

    Hozzon létre, menedzseljen és optimalizáljon Facebook, Instagram, stb. közösségi média reklám kampányokat hatékonyan.

     

    Facebook Search Retargeting Facebook keresés alapú retargeting

    Aktiválja újra a közönségét és érjen el újabb jelölteket a Facebook-on a helyes adatok felhasználásával.


     

    Integrated Analytics Integrált analitika

    Kínáljon pontosabb feltételezéseket és jobb eredményeket az Adobe Analytics konverzió- és elkötelezettséget mérő adatai alapján.

     

    Advertising Insights  Részletes betekintés a kampányadatokba

    Érje el és automatizálja könnyedén a keresésekhez, a display és a közösségi média hirdetésekhez kapcsolódó teljesítmény elemzéseket.

     

    Display ManagementDisplay menedzsment

    Célozza meg intelligenesen a legértékesebb közönségét a valós idejú display hirdetések optimalizálásával.

     

    Optimalizálja a keresőmarketing (SEM) eredményket integrált analitikával.

    Tanulja meg hogyan lehet a valósidejű analitikát és a keresési adatokat kombinálni a SEM eredmények előre becsléséhez és optimalizálásához.

     

    Pontos kampány előrejelzések > előrejelezhetően jobb kampány teljesítmény

    Tanulja meg hogyan kezeli az Adobe Media Optimizer azokat a helyzeteket, amelyekkel a digitális hirdetők szembesülni kényszerülnek.

     

    Esettanulmány

    A keresőmarketing eredmények megtérülésének felnagyítása.

    Az angol on-line Playcom üzlethálózat megduplázta a forgalmát és az Adobe Media Optimizer használatával.

    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data