Media Optimizer DSP (Demand Side Platform)

    Adobe Media Optimizer DSP (Demand Side Platform)

    Miért is van Önnek szüksége az egyesített kereslet oldali platforma (Demand Side Platform, DSP)?

    Áttekintés

    Egy egyesített, keresztcsatornákat használó szoftveres megoldással a teljes globális reklámozást egyetlen platformról vezérelhetjük. Növelheti a kampánya sikerét a beépített tervező eszközökkel, és nyerjen betekintést a részletekbe és a hatékonyságba a televíziótól a mobilon keresztül egészen a display és a közösségi média felületekig.

    Videó

    A videó alapú hirdetések döntő fontosságú elemei egy márka digitális média stratégiájának megalkotásakor. Ahogy a közönség médiafogyasztási szokásai egyre jobban áthelyeződnek a TV-ről az interaktví digitális videózás irányába, a videós hirdetések nagyon fontos eszközök maradnak a kábelhálózatokról leiratkozók és az TV-t nem vagy alig néző közönség elérésében és pontos célzásában.

     

    Display

    Intelligensen célozza meg a legértékesebb közönségét a display ad kampányok valósidejű optimalizálásával.


     

    Programozott TV

    Hozzon adat alapú marketinget és program alapú vásárlást a televíziós hirdetések területén.


     

    Közösségi

    Koordinálja a a digitális videóhoz, a televízióhoz és a többi képernyőhöz programozott reklámkampányokat egyetlen platformról.


    Esettanulmány

    Miért választják nagy márkák és ügynökségek az Adobe Media Optimizert?

    Heineken

    Nézze meg hogyan használja a Heineken a TubeMogult (az Adobe Media Optimizer elődjét) egy globális videó reklámkampány aktiválásához.

     

    Starcom

    A TubeMogul nagy segítséget nyújtott a Starcom számára hogy kimagasló ROI-t nyújson az ügyfelei számára

    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data