Az Adobe teljeskörű, mesterséges intelligencián alapúló szolgáltatásplatformja vállalkozások számára, ahol a cég teljes szolgáltatásportfoliója egységes rendszerbe ötvözve definiálja újra a 21. század üzleti kihívásait.

    Áttekintés

    Az Adobe 2017 márciusában mutatta be a felhőszolgáltatási fejlesztéseinek a legújabb eredményét, az Adobe Experience Cloud-ot. Ezzel a válallatok minden olyan eszközt a kezükbe kapnak, amivel kivételes ügyfélélményt képesek biztosítani a klienseik számára. Az Adobe Marketing Cloud, az Adobe Advertising Cloud és az Adobe Analytics Cloud-ból álló Experience Cloud szolgáltatásai az Adobe minden igényt kielégítő felhőplatformján (Adobe Cloud Platform) alapulnak, felhasználva az integrált Adobe Sensei nevű gépi tanulás és mesterséges intelligencia lehetőségeit. És mivel az Adobe-ról van szó, ezért az Experience Cloud természetesen az Adobe Creative Cloud és Document Cloud platformokkal is szinergiát alkot.

     

     

    A digitalizáció már a legtöbb iparágat dominálja. A hatalmas mennyiségű adat, a rengeteg mobil eszköz és az egekig érő vásárlói elvárások arra kényszerítik a vállalatokat, hogy újragondolják az ügyfeleikkel kapcsolatos eddigi tapasztalataikat: “Legyél személyes. Legyél következetes. Legyél elegáns. Legy ott mindenhol.” Azok a cégek, akik erősebb kapcsolatot képesek kialakítani a vásárlóikkal, nagyobb márkahűséget és gyorsabb növekedést tapasztalnak. A jövőbe tekintő cégek már tudják, hogy a nagyszerű ügyfél élmény az a megkülönböztető tényező, ami választóvonalat képez a trendteremtő piacvezetők és a puszta trendkövetők között. A kivételes ügyfél élmény a legfontosabb lépés egy hosszútávú ügyfélkapcsolat kialakításához, ami szerteágazó üzleti intelligenciát és látványos design-t egyaránt igényel.

     

     

    Az Adobe Experience Cloud a világklasszis megoldásokat, a teljes megoldást kínáló és bővíthető platformot, egy könnyen elsajátítható adat és tartalkomkezelő rendszert, a robusztus partner ökoszisztémát és a páratlan ügyfélélmény tapasztalatát kombinálja egymással.

     

    Az Adobe Experience Cloud az alábbiakat tartalmazza:

    Az Adobe Analytics Cloud a vásárlói viselkedés elemzését biztosító intelligencia. Olyan képességekkel képes felruházni a vállalatokat, ahol az eddigi ösztönös reakcióikat felváltja egy valósidejű, adatokon alapuló cselekvést biztosító platform, amelyen keresztül képesek minden egyedi ügyféladatot az Adobe összes felhőszolgáltatásába becsatornázni. Az Adobe Analytics Cloud tartalmazza egyfelől az Adobe Audience Manager-t, ami egy adat és ügyfélmenedzsment platform, másrészt az Adobe Analytics-et, ami jelenleg a piacvezető megoldás a valósidejű analitika és összes marketing csatornára kiterjedő és részletes ügyfélszemgentáció piacon. Ez az Adobe felhőplatformjám alapul, ami nyitott API-okat, standard adatmodelleket és az Adobe gépi tanulást és mesterséges intelligenciát alkalmazó Adobe Sensei-t is biztosítja, melyek révén az Adobe Analytics Cloud-ban egy márka sokkal hatékonyabban képes begyűjteni, csoportosítani, racionalizálni és értelmezni az egymással össze nem függő adatok rendszerét, majd azokat egyedi és értelmezhető vásárlói profilokká alakítani.

    Az Adobe Advertising Cloud az ipar első teljeskörű végponttól végponting terjedő platformja, amely a reklám-menedzsementet a hagyományos televíziós és digitális formátumok esetében egyaránt támogatja. Az Adobe Media Optimizer és a nemrégiben felvásárolt TubeMogul képességeit ötvözve, az Adobe Advertising Cloud leegyszerűsíti a video, a display és a keresés alapú reklámozást egyidőben több csatornán és megjelenítőn.

     

     

    Az Adobe Marketing Cloud integrált világszínvonalú megoldásai olyan erővel ruházzák fel a vállalatot, amivel megkülönböztethetővé teheti a saját márkáját, proaktív módon léphet kapcsolatba az ügyfeleivel és motiválhatja őket. Az Adobe Marketing Cloud magában foglalja az:

    • Adobe Experience Managert,
    • Adobe Target-et,
    • Adobe Campaign-t,
    • Adobe Social-t és az
    • Adobe Primetime-ot.

    Ezek a modulok abban segítenek a márkák számára, hogy egy egységes rendszerben képesek menedzselni, személyre szabni, opitmalizálni és lebonyolítani kampányokat és ügyfélkapcsolati élményeket minden egyes ponton.

     

    Felkészítve az együttműködésre a Creative Cloud-al és a Document Cloud-al

    Az Adobe Creative Cloud a vállalat minden kreatív igényt kielégítő piacvezető megoldása, az Adobe Document Cloud pedig a legátfogóbb eszköztárat kínálja a digitális dokumentumkezelés területén. Ezek a komplett rendszerek a felhőrendszerek közötti integrációt biztosító Adobe Cloud Platformon keresztül működnek együtt az Adobe Experience Cloud-al. Ezek együttes integrált rendszere az összes elemet tartalmazza, amire csak egy márka profeszionális megjelenéshez és egy kiugró megelégedettséggel járó egyedi ügyfélélmény megteremtéséhez szükséges lehet. A világ legnagyobb márkái, mint a Coca-Cola, a Condé Nast, a Hyatt szállodalánc, a Grainger, az amerikai baseball liga, a Mastercard, a Royal Bank of Scotland és az NBA már mint felhasználói az Adobe integrált felhőrendszerének.

    A kiemelkedő ügyfélélmény a design-nál indul. A kreativitás vitathatalan bajnoka, a Creative Cloud az Adobe Experience Cloud-hoz kapcsolódva leegyszerűsíti és felgyorsítja a kreatív folyamatokat. A marketing szakemberek könnyedén hívhatnak meg tartalmakat a Creative Cloud Library-ből, megszerkeszthetik a képeket az Adobe Campaign modulban, ahonnan a létrehozást követően személyre szabott emaileket küldhetnek ki. Ezen felül az Adobe Experience Manager digitális tartalomkezelő rendszere automatikusan szinkronizálja a tartalmat a felhőkben megosztott metaadatok alapján, így biztosítva hogy mindig a legfrissebb személyre szabott adatokkal futhassanak a kampányok. Az Adobe Analytics és az Adobe Social Publishing Panel már a Premiere Pro CC-ben is elérhető, így a kreatív team egyszerre több közösségi média felületen is publikálhat videótartalmakat és követheti a nézettségüket valós időben.

    Az Adobe a papírmentes ügyfélélményt is támogatja az Adobe Experience Cloud és az Adobe Document Cloud fejlett integrációjának köszönhetően. Az Adobe Sign és az Adobe Experience Manager Forms moduljának az együttműködésével kiküszöbölhetőek a manuális, papír-alapú folyamatok költségei és vesződségei, s így a szervezetek egy teljesen digitális rendszerben kezelhetnek mindent, legyen szó akár egy jelentkezési űrlapról, bankkártya igénylésről, állami nyomtatványokról vagy kitöltendő orvosi dokumentumokról.

    Amennyiben az Adobe Experience Cloud felkeltette érdeklődését, kérjük keressen minket elérhetőségeinken.
    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Pénzügy
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data
    • IT