Character Animator

    Adobe Character Animator CC

    Animálja karaktereit, és figyelje, ahogy művészet utánozza az életet.

    Árakhoz kattintson ide

    Hozzon létre 2D karakterereket a Photoshop CC és Illustrator CC alkalmazásban, majd keltse életre a Character Animatorban. Játssza el a mozgásokat, és rögzítse hangját webkamerájával és egy mikrofonnal. 

    Áttekintés

    Hozzon létre 2D karakterereket a Photoshop CC és Illustrator CC alkalmazásban, majd keltse életre a Character Animatorban. Játssza el a mozgásokat, és rögzítse hangját webkamerájával és egy mikrofonnal. A Character Animator valós időben követi arckifejezését és mozgását, így amikor mosolyog, a karakter utánozza.

    Fejfordítás és áll-leejtés - gyorsan.
    A beépített karaktersablonokkal vagy a Photoshop- és Illustrator-fájlokból származó különböző bábutestrészek kombinálásával gyorsan készíthet interaktív bábukat. A műveleteket egérrel vagy gyorsbillentyűkkel irányítva mozgathatja a fejeket, kezeket és a lábakat. A Character Animator automatikusan rögzíti hangját és utánozza szájmozgását, amivel erőfeszítés nélkül készíthető szájszinkron.


    Karakterének készítését nulláról indulva is elkészítheti Illustrator vagy Photoshop alkalmazásban, de kezdheti a Character Animator beépített sablonjával is.

    ch-feature1-540x400.jpg


    Webkamerájával a kétdimenziós alkotásokat olyan animált karakterekké alakíthatja, amelyek saját arckifejezéséhez illeszkednek.

    ch-feature2-540x400.jpg


    Bábuja mozgása könnyen irányítható a fejfordítás, automatikus pislogás és más viselkedésmódok hozzáadása vagy eltávolítása által. 

    ch-feature3-540x400.jpg


    Gyorsan exportálhatja animációi élő beolvasásait sugárzáshoz.

    ch-feature4-540x400.jpg


    Tekintse meg, hogy ki debütál élőben a TV-ben. Uhúúú!

    A Simpson család alkotói a Character Animator programmal állították fel Homéroszt a kanapéról és vitték élő TV-adásba, az animációk történetében elsőként. Tekintse meg, hogy ez miként sikerült, majd az alkalmazást letöltve keltse életre saját 2D karaktereit. 

    Funkciók

    - Character Animator CC (bétaverzió)
    2017. április 19.


    Sétálási ciklusok Karaktereit sétáltathatja egyszerű láb-, kar- és testcímkézéssel egyetlen profilpózban. A Walk, Run és Sneak lépésformák használatánál azok automatikusan illeszkednek a különböző lábhosszhoz és lépési sebességhez. A lábak érhetik a talajt attól függően, hogy a karakter helyben jár vagy áthalad a színen.

    Munkaterületek Haladjon végig az animációs folyamaton négy munkaterülettel, amely biztosítja minden lépésnél a szükséges eszközöket. A Start használatával bábuját sablonból tervezheti, a Rig funkcióval animálhatja bábuját, a Record használatával hangalámondást és mozgást készíthet, míg a Stream eszközzel professzionális élő kimenet készíthető.

    Vizémaszerkesztő Bábuja szájformáját jobban a(z előre) felvett hanghoz igazíthatja, és könnyen kiküszöbölheti a szájszinkron hibáit.

    Tökéletesebb szájmozgások Mostantól kifejezőbb száj készíthető egyszerű animációval – majd a hangalámondás hangerejének megfelelően szélesíthető, és az állkapcsok is forgathatók az óramutató járásával egyező és ellentétes irányban.

    Élő adatfolyam-átvitel Facebookon vagy YouTube-on. A Mercury Transmit funkcióval, ami most a Mac és Windows rendszert is támogatja, a karakterek külső eszközre vagy második monitorra küldhetők. Adatfolyam-továbbító alkalmazásokhoz kapcsolódva karakterét a Facebook Live vagy Youtube Live szolgáltatásba küldheti élő közvetítésként, és több gépet használva több karakter is szerepelhet közösen élő gyártásban.

    Több nyelv támogatása A Character Animator mostantól támogatja az egyszerűsített kínai, az olasz, spanyol, orosz és koreai nyelvet is.

    Keverési módok A bábu megjelenése tökéletesíthető a réteg alatta lévő rétegekkel való kölcsönhatásával. Emelje ki a szemeket, árnyékolja a testrészeket és másokat a Photoshop CC programban létrehozott keverési módokkal.

    További újdonságok: Továbbfejlesztett Dangle (Himbálás) és Cycle Layers (Rétegek sorrendi lejátszása) viselkedés, bábu egyszerűbb duplikálása, további bábusablonok és más funkciók.
     

    - Character Animator CC (bétaverzió)
      2016. november 02.

    Gyorsabb és könnyebb bábukészítés Rövidebb válaszidő az összetett bábuk rigelésénél (csontvázkészítésnél), valamint gyors összeállítások készítése szájak, fejek és más bábutestrészek több Photoshop- és Illustrator-fájlból történő egyesítésével. 

    Creative Cloud-alkalmazások közötti gördülékeny munkamenet A bábuk frissítése gyorsabb a Character Animator, valamint a Photoshop és az Illustrator közötti hatékonyabb együttműködésnek köszönhetően. A Dynamic Link továbbfejlesztése kiküszöbölte a Character Animator, a Premiere Pro és az After Effects közti renderelést. 

    Gördülékeny felvétel és szerkesztés A billentyűzettel indított felvételek billentyűk szerinti csoportosítása révén célzottabban szerkeszthet. Ráadásul az idővonalon is gyorsabban görgethet végig. 

    Character Animator-oktatóeszközök A gombnyomásra indítható, beépített interaktív oktatóanyagnak köszönhetően gyorsan elsajátíthatja a Character Animator alapjait. 

    Megosztás a Creative Cloud szolgáltatáson keresztül Bábuit .puppet fájlformátumba mentve gyorsan exportálhatja, importálhatja és oszthatja meg őket Creative Cloud-mappáin keresztül. 

    Többféle kelléktípus támogatása Adobe Animate CC alkalmazásból importált PNG-sorozatokat és SVG-fájlokat használhat Character Animator-projektjeiben.


    - Character Animator CC (előzetes verzió)
      2016. június 20.

    Egyszerűbb karaktermozgatás Mostantól gyorsan címkézheti a báburétegeket, és a karakter mozgásáról több felvételt is rögzíthet. Ráadásul az új Weld, Hinge és Free bábucsatolmányokkal azt is szabályozhatja, hogy miként mozogjanak a gyermekek szülőikkel. 

    Mozgatásvezérelt viselkedés és automatikus pislogás Karaktereit a képernyőn húzva automatikusan animálhatja őket mozgatásuknak megfelelően. 

    Valós idejű animációk exportálása Bármely Syphon-kliensen keresztül élőben közvetítheti animációit a világnak. 

    Adobe Media Encoder-exportálás Az Adobe Media Encoder használatával jelenetét köztes renderelés nélkül exportálhatja bármilyen formátumba.


    - Character Animator CC (előzetes verzió)
      2015. november 30.

    Többérintéses vezérlés támogatása 
    Az érintőképernyőn ujjaival mozgathatja a karakterek végtagjait, illetve rögzítheti mozdulataikat. 

    Kibővített nyelvi támogatás A Character Animator felhasználói felülete az angol mellett mostantól német, japán és francia nyelven is elérhető.


    - Character Animator CC (előzetes verzió)
      2015. június 15.

    Kétdimenziós grafikák animálása Illustrator- és Photoshop-karaktereinek életre keltésénél használhat egyszerű billentyűműveleteket és automatikus funkciókat arra, hogy kövessék arckifejezését, rögzítsék a hangalámondást és indítsák a testmozgásokat. A grafika Photoshop vagy Illustrator alkalmazásban végzett módosításai automatikusan frissülnek a Character Animator alkalmazásban. 

    Hangulatának megfelelő karakterek 
    Arckifejezéseit és érzelmeit webkamerával rögzítheti, majd a karakter arcvonásainak helyzetét, méretét és irányát webkamerájával, hangjával és billentyűzettel is vezérelheti. 

    Automatikus szájszinkron A Character Animator automatikusan rögzíti hangját és utánozza szájmozgását, így erőfeszítés nélkül készíthető szájszinkron. Nem kell mást tennie, csak mikrofonjába beszélnie. 

    Billentyűzetvezérelt arckifejezések 
    Karaktereit a lehető legélethűbbé teheti pislogást, homlokráncolást és egyéb kifejezéseket kiváltó egyszerű billentyűműveletekkel. 

    Lélegző karakterek 
    Automatikusan hozzáadhat karaktereihez valósághű légzőmozdulatokat, és még a légzés ütemét is szabályozhatja. 

    Valósághű szájmozgások 
    Nem kell több szájgrafikát készíteni Photoshopban vagy Illustratorban. Elég, ha webkamerája előtt kinyitja és becsukja száját, és karakterének szája is életre kel és beszél.

    Mozgás korlátozása Meghatározhatja, hogy valósághű mozdulatok érdekében karakterének mely testrészei mozogjanak, és melyek maradjanak mozdulatlanok.

    Egyszerű végtaganimáció Egérrel animálhat integetést, vagy mozdíthatja el karakterét, ha valamely végtagját eltávolítja a bábu egyéb részeitől.

    Másodlagos mozgások Karaktereit azzal is élethűbbé teheti, ha több testrészük mozgását is a környezethez igazítja. A szélfújást például a haj vagy fülbevalók mozgásával is érzékeltetheti.

    Részecskeeffektusok alkalmazása A jelenethez Particle Mode (Részecskemód) beállítást használva hóesést, esőt vagy akár ágyútüzet is létrehozhat.

    Több felvétel készítése Rögzítse a bábu viselkedését, majd játssza vissza az idővonalon. Helyezzen el a jelenetben egyszerre több bábut, és készítsen külön párbeszédet mindegyikhez. Minden bábupéldány vágható és időben eltolható sávként jelenik meg.