Párosítsa az analitikai szakértelmet a gépi tanulás erejével. Amikor arról van szó hogy megértsünk minden egyes ügyfelet, akkor minden követ megmozgatunk. Összegyűjtjük az adatokat az online és offline csatornákról, hogy a legteljesebb képest kapjuk meg a cégünkkel interakcióba lépő vásárlókról.

    Áttekintés

     

    A teljes ügyfél útvonal megismerése

    Az első interakciótól kezdve az összes kísérleti adaton keresztül a konverzióig látni fogja hogy mire kattintanak az ügyfelek. Látható, hogy az útvonal mely részei fejlesztendők, mint pl. az oldal design, navigáció, tartalom layout, termék affinitás vagy a konverziós ráta.

     

     

     

    Személyre szabott élmény

    Használjuk a gépi tanulást és az Adobe Sensei mesterséges intelligenciáját új utak és lehetőségek felfedezéséhez, mellyel személyre szabott és releváns ügyfélélményt nyújtunk az összes csatornán, az út minden egyes lépése során.

     

    Új összefüggések felfedezése

    A gépi tanulással intelligens módon vagyunk képesek összevetni és kontrasztba szemlélni az online és offline csatornákról származó óriási adattömegeket – mindezt nem napok, hanem csupán másodpercek alatt.

     

     

    Haladó szegmentálási technikák


     

    Vásárlói tulajdonságok, ahol az egyéni jellemzőket a viselkedéssel kombinálva teljeskörűen látjuk hogy a vásárlók milyen interakcióba kerülnek a jellemzőinkkel.

     

    A különböző szegmensek viselkedési minőségének az összevetését tudjuk elvégezni az összes metrika automatizált analízisének a felhasználásával.

     

    Készítsen egy átfogó képet az egyedi látogatókról az Adobe és nem-Adobe adatok összekapcsolásával az Adobe Marketing Cloudban.


     

    A 360 fokos vásárlói analízisnek köszönhetően felépíthetőek azok az ügyfélprofilok, melyek az online és offline információkból képesek jobb megértés adni az ügyfelekkel kapcsolatban és így jobban személyre szabottabb élményt tudunk kínálni a számukra.

     

    Találja meg hogy egy számszerű adat hogyan változott a korábbiakhoz képest egy anomáliának köszönhetően.

     

    Intelligens módon meghatározza a statisztikai anomáliák okait. Nem csak magukat a jelenségeket mutatja meg, hanem azt is hogy azok miért történnek.


    Az Analytics Ultimate csomag funkcionalitása a fentieken túl az Adobe Analytics kiegészítő szolgáltatásokkal is tovább bővíthető.

    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Pénzügy
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data
    • IT