Analytics kiegészítő szolgáltatások

    Adobe Analytics kiegészítő szolgáltatások

    Analytics kiegészítő szolgáltatások

    Milyen kiegészítő funckcionálitással bővíthetőek az Analytics csomagok?

    Áttekintés

    Analytics Video

    Rögzítse és analizálja az összes videó metrikát egyetlen helyen. Azonnal láthatja a legnépszerűbb tartalmat valamint azt, hogy mely marketing csatornáknak van a legnagyobb hatása a videók megtekintésére. Mindezek általl jobban célozhat olyan tartalmakkal, amelyek valóban hozzájárulnak a bevételek növeléséhez.

     

    Analytics Premium - Predictive Workbench

    Látni a jövőt nem szuperhős képesség. Ez egy marketing eszköz.

    Az előrejelző intelligencia a gépi tanulás és adat vizualizáció innovációit használja hogy jobban láthatóvá váljanak a marketing tevékenységek hatásai, hogy tesztelhessünk különböző “mi lenne ha…” helyzeteket az eredmény jóslásához. Segítségével megállapíthatjuk a látogatói elkötelezettséget a különböző prediktív módon hozzárendelt értékek alapján.

    • Mindezt valósidejű adatokkal tekinthetjük át, vagyis láthatjuk hogy éppen most mit csinálnak az oldal látogatói.
    • Jól megkülönbözteti az üzlet szempontjából fontos információkat a triviális adatok tengerétől, így jobban észrevehetőek az anomáliák és mérhetőek a hatások.
    • Az adatbányászat és a statisztikai modellezés mint erőteljes adattudományi módszerek segítségével megérthetjük a múltbeli teljesítményeket, melyek révén a jövő marketing tevékenységei sokkal jobban fejleszthetőek.

     

    Analytics Live Stream

    Adatok másodpercek alatt. Ragadja ki azokat a pillanatokat, amelyek valóban számítottak.

    Egy olyan világban, ahol az idő pénz, valós idejű betekintést nyerni a marketing tevékenységeink eredményeibe értékesebb mint valaha. Az Analytics Live Stream az összes adatot valós időben megjeleníti, ami a kitűzött célok eléréséhez, a szükséges változtatások végrehajtásához vagy az üzlet működtetéséhez szükséges.

    Ehhez segítséget nyújtanak:

    • Valós időben működő dashboard-ok - figyelje meg hogy éppen most mit csinál a látogató és ez megnyitja a lehetőséget a valósidejű, adat alapú válaszadásra!
    • Azonnali remarketing lehetőségeket kínál hatékony, többcsatornás kampányok futtatása esetén.
    • Érje el az adatok valósidejű stream-jét, elemezze a trendeket már akkor, amikor a felhasználók még az oldalon tartózkodnak!

     

    Analytics Data Workbench

    Lehetőség az állandó betekintésre, még ha off-line adatokról is van szó.

    A mai vásárlók mindenütt megtalállhatóak. Emaileket olvasnak, weboldalakat böngésznek, on-line boltokban vásárolnak és ügyfélszolgálatokkal chatelnek. Az Analytics Data Workbench segítségével az összes ügyfél interakció nyomon követhető, legyen szó online vagy offline csatornáról.

    • 360 fokos látkép a vásárlóról, ahol madártávlatból mindent egyben láthatunk róla és fejleszthetjük a cross-sell értékesítési esélyeinket.
    • A fejlett előrejelző adatelemzésnek köszönhetően pontosan láthatjuk hogy mely pontokon kell fejlesztenünk a marketingünket.
    • Valósidejű ad-hoc elemzés készítése
    • Vásárlói hajlandóság modellezése
    • Korreláció analízis
    • Adatok szegmentálása
    • Elkötelezettség számszerű mérése
    • A vásárlási folyamatot befolyásoló tényezők pontos elemzése

     

    Analytics Mobile Marketing

    Tudja meg, hogy miért töltik le az alkalmazását. MIért használják folyamatosan. És hogyan tartsuk meg őket.

    A piacon teljesen egyedülálló módon az Adobe mobil alkalmazás analitikája szokatlan mélységben képes feltárni a vásárlók több csatornán keresztül is bonyolódó utazását automatikus, analitika vezérelt marketing akciókkal erősíteni az ügyfelek lojalitását és végeredményben mobilcentrikus ügyfél megtartást és monetizációt elérni.

     

    Analytics Attribution

    Értse meg a konverzióhoz vezető események sorozatát, a webes látogatásoktól kezdve az email kampányokig terjedően a megtekintések számát és még sok fontos jellemzőt. Az Adobe Analytics fejlett intelligenciájával – köszönhetően az algoritmikus és a szabályokon alapuló tulajdonság modellekkel – sokkal jobb marketing befektetéseket valósíthatunk meg.

     
    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Pénzügy
    • Kreatívok
    • Statisztika / Big Data
    • IT