Mi is tulajdonképpen az Experience Manager Sites?
    Egy tartalomkezelő rendszer (CMS), ahol a digitális ügyfél élményt egyetlen helyen alkothatja meg, menedzselheti és publikálhatja több platformon (web, mobil, display) párhuzamosan. Így miközben globális elérést biztosít, az ügyél által megtapasztalt élmény ösztönző és személyre szabott marad. 
     

    Áttekintés

     

     

    Hatékonyság növelése

    A tartalmat ugyanazon a helyen alkothatja meg és továbbítja a végfelhasználók számára, felgyorsítva a piacra juttatást és lecsökkentve a felesleges erőfeszítéseket.

     

    Gyors továbbítás

    A személyre szabott élményt egyetlen felületről juttathatja el, mindezt a megjelenítés módjától, a földrajzi körülményektől és a csatornáktól függetlenül.

     

    Állandóság az ügyfélélményben

    Használjon olyan tartalom-könyvtárat, amit a teljes üzleti vertikumban újra és újra felhasználhat, ezáltal következetes megjelenést és kommunikációt biztosíthat az összes csatornán, kampányban és eszköz könyvtárban.

    A MasterCard több mint 210 országban használja a Sites-t olyan weboldalak készítésére, amelyek pontosan az ügyfelek igényeit szolgálják ki. Az első két hétben a látogatottság több mint 30%-al növekedett.

     


    Az alábbi letölthető tanulmányból pedig megismerheti, hogy a Volkswagen AG milyen tapasztalakat szerzett az Adobe Experience Manager Sites bevezetéséből.

    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Kreatívok
    • IT