Mi az Adobe Audience Manager? Egy adatmenedzsment platform (data management platform, DMP) mellyel olyan egyedi közönségprofilokat hozhatunk létre, mellyekel azonosíthatjuk a legértékesebb ügyfél szegmenseinket és az összes digitális csatornán felhasználhatjuk őket.

    Áttekintés

     

    A közönség megértése

    Kapjon teljes képet a közönségéről azáltal, hogy az összes adat forrást egyetlen helyen, összesítve képes áttekinteni.

     

    Új szegmensek létrehozása

    Fedezzen fel és szervezzen folyamatosan új, értékes szegmenseket az okosabb célzáshoz és személyre szabáshoz.

     

    Reklámozzon hatékonyabban

    Tegye a reklámkampányait hatékonyabbá a szegmensek specifikus használatával az összes platformon.


     

    Mire képes az Audience Manager?

     

    Szegmentálás

     

    Aktiválás

     

    Optimalizálás

     

    Egyén menedzsment

     

    Adatmenedzsment


     

    Audience Manager a hirdetők számára

    A hirdetők mostantól növelhetik a bevételeiket és az ügyfélbázisukat, köszönhetően a közönségüket egységesen megjelenítő és azonnali akciókat lehetővé tevő rendszernek.

     

    Audience Manager az ügynökségek számára

    Az ügynökségek egyedi, célzott közönségeket képesek a hirdetők számára biztosítani - nem csak impression-öket (ahol a tényleges ügyfélelérés bizonytalan). Jól azonosíthatóvá válnak az egyedi közönség szegmensek.

     

    Esettanulmányok

     

    Nézze meg hogy a világ körüli hajóutakat szervező óriáscég hogyan éri el a legjobb marketing eredményeit azáltal, hogy jól ismeri a közönségét.

     

    Figyelje meg hogy a globális kiadóvállalat hogyan juttatja el a megfelelő tartalmat a megfelelő közönség számára, függetlenül attól, hogy ezt a világ melyik pontján teszik.

     

    Nézze meg hogy a világ egyik vezető PC gyártója hogyan növelte 495%-al az átkattintási arányt a saját PC Finder eszközének az optimalizálásával > tanulmány

    Kinek ajánljuk?

    Nagyvállalatoknak és multinacionális cégeknek az alábbi részlegeken:

    • Marketing
    • Értékesítés
    • PR
    • Statisztika / Big Data
    • IT