Megújult arculattal a világ egyik legismertebb gyorsétterem hálózata
A Subway 15 éve dolgozott ugyanazzal a logóval, melyet már rengetegen ismertek, most azonban úgy gondolták, hogy itt az ideje a váltásnak és a modernizációnak. Az ikonikusnak mondható S és Y továbbra is kiemelt szerepet kap, azonban az egész logó letisztultabb lett, köszönhetően többek között a vastag körvonal teljes elhagyásának.
Az új logó Rióban az olimpián mutatkozott be, és rengeteg visszajelzést kapott mindkét oldalról. Sokaknak tetszik az új fiatalosabb, magabiztosságot sugalló logó, azonban többen megszólták azt, amiért „egyáltalán nem illik a márkához”.
A teljes bevezetést jövőre tervezik, addig is itt van néhány kép, és egy videó az új logóval. Neked a régi vagy az új tetszik jobban?
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.