Tipikus Teamviewer hibák és javításuk


A leggyakrabban előforduló TeamViewer hibákra kívánunk gyors megoldást ajánlani cikkünkkel.


 

A Teamviewer egy speciális szoftver, mellyel a távoli kapcsolatot, online játékot, desktop megosztást, web konferenciát és filecserét hajthatunk végre földrajzilag egymástól távol eső számítógépek között. A TeamViewer szinte minden desktop és mobil platformon nagy népszerűségnek örved, s lehetővé teszi hogy az emberek platformtól és technológiától függetlenül magas szinten léphessenek egymással interakcióba.

Előfordulhat azonban, hogy a felhasználók hibákba és problémákba fognak ütközni a TeamViewer használata során. Ezért az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakoribb hibajelenségeket és végignézzük hogyan orvosoljuk ezeket!

1. Hiba - A TeamViewer nem fut a partner számítógépen amikor kapcsolódunk a Take Control-al.

Ez a hiba rendszerint azért jelentkezik, mert az alkalmazás nem tud a Take Control-on keresztül kapcsolódni vagy képtelen szinkronizálni a szolgáltatásokat a partner computerrel, amikor megpróbálja felépíteni a Take Control kapcsolatot. A hiba ilyenkor a Take Control és az MSP Remote Management és Monitoring környezetben keletkezik és számos lépésen keresztül orvosolható. Az alábbiak bármelyikét megpróbálhatjuk a hiba orvoslásához:

  1. Próbáljuk újrainstallálni a Take Control-t a másik (partner) computeren és újraindítani a service-t.
  2. Kapcsoljuk ki a Take Control-t az egyedi eszközön azáltal, hogy belépünk a dashboard-ra.
  3. Jobb klikk a target device-on a legfelső panelen és válasszuk az Edit Server vagy Edit Workstation opciókat.
  4. Válasszuk a Remote Access-t
  5. Kapcsoljuk ki a Take Control Configuration-t
  6. Klikkeljünk az OK-ra, majd mentsük a változtatásokat.
  7. Jobb klikk imét a legfelső panelen majd válasszuk a run checks-t, hogy a változtatásokat propagáljuk az eszközök irányába.
  8. Ahogy a check-ek lefutottak, az alul találató summary tab-en győződjünk meg róla, hogy a Take Control nincs installálva.
  9. Ezt követően távolítsuk el a Take Control és a TeamViewer bejegyzéseket az eszközön azzal, hogy a Control Panel > Programs and Features részén.
  10. Távolítsunk el bármilyen Take Control vagy TeamViewer nevű bejegyzést
  11. Miután ez kész, menjünk a C:\Program Files (x86 if 64bit) \Advanced Monitoring Agent (GP if Group Policy)\ lehetősekhez
  12. Töröljük az összes Take Control_*_ setup.exe file-t
  13. Ezt követően Start > Run és írjuk be hogy regedit
  14. Navigáljuk el a következő registry lokációhoz:
    1. 32bit: HKCU\SOFTWARE
    2. 64bit: HKCU\SOFTWARE\Wow6432Node
  15. Távolítsuk el az összes TeamViewer vagy Take Control bejegyezést
  16. Az eltávolítást követően aktiváljuk a Take Control-t minden egyes eszközön azáltal hogy belépünk a Dashboard-ra
  17. Válasszuk ki a Remote Access módot
  18. Kapcsoljuk be a Take Control Configuration-t
  19. Klikk az OK-ra és mentsük a beállításokat
  20. Jobb klikk a felső panelen és válasszuk a run checks-et a változtatások megjelenítéséhez az eszközökön
  21. Ahogy a check-ek lefutottak, menjünk a lent található summary tab-ra és győződjünk meg róla hogy a Take Control aktívként látható-e.

 

2. Hiba - nem tudunk kapcsolódni a proxy szerverhez

Amikor az “unable to connect to proxy server” hibával találkozunk, akkor ez általában a hálózaton vagy a proxy protokolban található inkonzisztenciával magyarázható. Ennek megoldásához:

  1. A Search bar-on írjuk be az msconfig parancsot és nyomjunk OK-t.
  2. Amikor megnyílik az alkalmazás, akkor a Boot tab-on válasszuk a Safe módot és indítsuk újra a rendszert
  3. A PC újraindulását követően Control Panel > Internet properties > Connection > Settings
  4. Kapcsoljuk ki a proxy server kapcsolót és klikkeljünk az Apply-ra.
  5. Írjuk be újra az msconfig-ot, kapcsoljuk ki a Safe módot és indítsuk újra először a PC-t, majd a TeamViewer-t.

 

3. Hiba - dll error

Ez a DLL hiba merül fel leggyakrabban a TeamViewer használata során, mégpedig ebben a formában:  “TeamViewer: Failed to load resource DLL (Msvcp100.dll)”. Ennek oka az rendszer nem találja a Msvcp100.dll file-t.

Ennek a megoldása:

  1. Állapítsuk meg a hiányzó dll file helyét.
  2. Töltsük le a file-t, lehetőleg tömörített .zip formátumban.
  3. Tömörítsük ki a file-t és másoljuk a C:\Windows\System 32 folderbe.

 

Ha felkeltettük az érdeklődését, nincs más dolga, mint ...

 

 

(Knowtechie)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram