Profi munka a Tuborgnak Indiából

    CGI-vel tuningolták az egyik legismertebb dán sört

    01 nyito.jpg

    Azt gondolnánk, hogy sörök marketingjében nehéz már újat mutatni, azonban van néhány márka, akinek ez általában még is sikerül. Az egyik, a kifejezetten egyedi reklámjairól, és kiemelten magas marketingköltéséről híres Heineken, azonban mellette is vannak még ilyen márkák, mint például a Calsberg csoporthoz tartozó Tuborg.
    A Tuborg egy közel 150 éve alapított dán sör, amely egyik legutóbbi termékbevezetését Indiában végezte. A helyi piaci viszonyok és marketingszokások jelentősen eltérnek például az európai piacon megszokottaktól, ennek megfelelően a L&K Saatchi & Saatchi ügynökségen keresztül egy 5 fős, helyi illetőségű grafikus csoportot kértek fel, hogy adaptálják az alapjaiban már létező kampányt. A mumbai székhelyű, Paintbox névre hallgató ügynökség tagjai elsősorban a 3D modellezésben érzik otthon magukat, portfóliójukban pedig nem kisebb neveket találhatunk, mint a Hyunday, a Toyota, a Samsung, a Bacardi vagy a Pepsi.
    Ennek megfelelően a legutóbbi Tuborg projektben is nagyszerű munkát tettek le az asztalra. Látszik, hogy kiválóan használják ki a Wacom táblák adta lehetőségeket, illetve a renderelés is abszolút profi munka. Emellett persze fontos az összhatás, ami szintén a helyén van, véleményünk szerint célpiactól függetlenül sikeres lehetne az elkészült látványvilág.
    Kigyűjtöttünk nektek néhányat a projekt képei közül, ahol például munkafázisokat is láthattok, de a Paintbox többi munkáját is megnézhetitek a saját Behance oldalukon.

    04.jpg

    05.jpg

    06.jpg

    03.jpg

    02.jpg