Ami a bárban történik, ott is marad
A sör reklámok esetében elég gyakran engedik el a fantáziájukat az alkotók, és ez a szabados témának köszönhetően teljesen megengedhető, ráadásul általában jól is sülnek el az egyedi gondolat vagy képi világgal ellátott ilyen jellegű alkoholreklámok.
A sörözés egy olyan téma, ami a világ legtöbb országában hasonló, így a helyi reklámok is érhetnek el nemzetközi sikereket. Így történt ez egy perui sörmárka, az El Paraiso esetében is. A pilzeni típusú sör Peru legismertebb sörmárkája, és igyekeznek is megtartani ezt a pozíciót kreatív reklámjai segítségével. Az egyik legutóbbi kampányuk „a sör törvényei” címet kapta, és egy 6 részes minisorozatként látta meg napvilágot.
A kampány kidolgozója egy helyi grafikus, Mirko Cuculiza, akinek projektjeiről már korábban is írtunk. A koncepció lényege, hogy megalkottak 6 „sörtörvényt”, olyanokat, mint az „Ami a bárban történik, az ott is marad”, ezekhez pedig figyelemfelkeltő képi világot társítottak. Habár a képek eltérők, a dizájn mind a hat esetben egyértelműen felismerhető. Bármelyik munkát vizsgáljuk külön-külön is megállja a helyét, azonban a kampány teljes egészében nézve éri el a legjobb hatást.
A képek Adobe Photoshop segítségével készültek, de munkafolyamatokról készült képek, illetve az alkotó beszámolója alapján tudatjuk, hogy fontos szerepet kaptak a Maxon Cinema 4D illetve a Pixologic Zbrush programok is.
Mirko Cuculiza, művésznevén GRAZA egyébként egy szabadúszó grafikus, aki az El Paraiso mellett olyan cégekkel is dolgozott már együtt, mint a Mitsubishi vagy a Volkswagen. Munkáiról írtunk már egy korábbi cikkünkben is, de a többi projektjét is megtekintheted, ha ellátogatsz a weboldalára.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.