Egyedi megjelenés az új autónak
Nehéz ma már új autót kreatív módon bemutatni, hiszen az emberek nagy része úgy van az új autós reklámokkal, hogy „ezt már láttam, csak másik kocsival.” A Nissan most még is megpróbált valami egyedit húzni karöltve a Fubizzal Franciaországban szerkesztett, ma már nemzetközileg is ismert design portállal. Szerintünk sikerült is, a többi pedig már ízlés kérdése.
Az egyik legismertebb városi autójuk, a Nissan Micra új kiadását vezették be az eddigiektől eltérő kampánnyal, melynek kivitelezésére a spanyol illetőségű Tavo reklámügynökséget kérték fel. A Tavo mögött elég komoly referenciák állnak, korábban dolgoztak együtt már olyan cégekkel is, mint az MTV, a Canal+, a Fox Sports vagy a Nike.
Az új autó bemutatásánál valami meghökkentő dolgot akartak, és rábízták magukat a kreatív ügynökség dolgozóira, akik éltek is a lehetőséggel. A Tavo korábban is a digitális 3 dimenziós munkáival hívta fel magára a figyelmet, és ezúttal is ebben a szegmensben mozogtak. A dizájn abszolút poposra és fiatalosra sikerült, illik az autóhoz, illetve az üzenethez, amit szeretnének közvetíteni.
A 3 dimenziós háttér mellett a Nissan logóra is készítettek egy alternatívát, hogy az is illeszkedjen a kampány képéhez, illetve ami még ennél is nagyobb dobás talán, azt az alábbi interaktív felületen látható:
Olyan interaktív videót hoztak létre, amelyben nem csak hogy körbejárhatjuk az autót, hanem egyszerű kurzormozgásokkal a színeket is változtathatjuk, illetve az bal első ajtóra kattintva a belső térben is körül nézhetünk. A megoldás abszolút egyedinek számít (legalábbis mi még nem találkoztunk hasonlóval ebben a témában), és nagyszerűen kapcsolódik az egész projekt modern világához.
A Fubizon megjelenő sorozathoz kapcsoltan éjszakai képeket is tervez elkészíteni a Tavo stúdió, amely egyébként korábbi munkáira is igen büszke lehet. Ha érdekelnek az eddigi projektjeik, látogass el a weboldalukra vagy az Instagram csatornájukra.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.