Készül a Corona Renderer a Cinema 4D-hez

    Az első béta verzió a rengeteg hibajavításon felül sok új funkciót is tartalmaz.

    A Render Legion bejelentette, hogy a Corona Render for Cinema 4D renderelő motor az alpha állapotból átlépett az első béta verziójába. Az Autodesk 3ds MAX-on már népszerű renderelőmotor első, C4D-hez készített béta verziójában szinte minden részt újraírtak, többek között most már támogatott az interaktív renderelés, mely a Maxon Cinema 4D standard és 3rd party shadereit is használja.

     

     

    További fejlesztések történtek a material stacking-ben, megjelent egy új árnyékot megszüntető anyag, javult a sampling és így a minőség, a renderelési lehetőségek bővültek a dispersion-el és a subsurface scattering-el.

    A Render Legion bejelentette, hogy a kezdeti próbálkozásokat követően a Corona Render Sketchup verziójának a fejlesztése nem folytatódik, ehelyett a Cinema 4D létező implementációját használják ki erre a célra, de javában folynak az integrációs tesztek is, melyek révén a Corona motor más alkalmazásokban is megjelenhet majd.