Így kell 3D modellezést tanulni

    Lenyűgöző emberalakok egy fiatal grafikustól.

    kep 01 nyito_125.jpg

    Egy grafikusnak ma már nap mint nap képeznie kell magát, hiszen amellett, hogy egyre nagyobb a konkurencia, szinte napról napra újulnak meg, illetve jelennek meg olyan programok, amelyek további nagyszerű lehetőségeket kínálnak a grafikai tervezés terén.

    DarioVeruari, görög grafikus úgy tűnik, hogy tisztában van ezzel a ténnyel, és korábban hiába örvendeztette meg már a világot és megrendelőit jobbnál jobb munkákkal, az utóbbi időben sokat foglalkozott a tanulással is, így születtek az alább bemutatandó munkái is. Dario az Entegma oktatói videóit választotta, hogy segítségére legyenek a SideFX’s háromdimenziós animációs program, illetve a HoudiniVFX szoftverének megismerése, illetve használata során.

    A fiatal grafikus első körben emberi karaktereket hozott létre a DAZ 3D segítségével, ami kifejezetten emberi testek háromdimenziós modellezésére van specializálva. Az itt készített modelleket húzta be a Houdini-be majd pedig itt adta hozzájuk a göndör zajhatást. A rendereléshez a Maxon Cinema 4D volt segítségére, míg a végső hatást az Adobe After Effects egyik közkedvelt pluginja, a MagicBulletLooks használatával tette hozzá.

    Habár az általa használt programok nagyban megkönnyítik a munkát, összességében elég komoly projektről van szó, azonban alkotó szerint pedig a legnehezebb rész mégis az volt, hogy „eltalálja a betekintési szögeket a modelleknél”.

    Dario egyébként ezt a projektjét az utóbbi időben igen felkapottá vált, kihívás során hozta létre, amelynek a lényege, hogy a grafikusok egy éven keresztül minden egyes nap elkészítenek egy-egy képet, így is folyamatosan fejlesztve saját magukat.

    Dario korábbi munkáit egyébként megnézheted a saját behance oldalán.

    kep 02_120.jpg

    kep 03_119.jpg

    kep 04_108.jpg

    kep 05_104.jpg