Áprilisban indul a Digitális Mesterkurzus


A Digitális Mesterkurzus az online marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeinek gyakorlati felhasználását oktatja az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezésében. A képzés 4 napos, heti felosztásban lesz megtartva, idén harmadik alkalommal indul, és elsősorban szakmabeliek jelentkezését várják.


A Digitális Mesterkurzus az online marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeinek gyakorlati felhasználását oktatja az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezésében. A képzés 4 napos, heti felosztásban lesz megtartva, idén harmadik alkalommal indul, és elsősorban szakmabeliek jelentkezését várják.

Az elmúlt évek résztvevői a kurzuson elsősorban média-, ügynökségi-, illetve hirdetői oldal felső- és középvezetői szintjéről érkeztek. Főként olyan szakemberek jelentkezését várják, akik gyakorlatban foglalkoznak online reklámozással, vagy ezen a területen szeretnének elhelyezkedni. A négy napos kurzus fő célja hogy az onlinemarketing legújabb trendjeinek bemutatása mellett,felkészítse a résztvevőket gyakorlati alkalmazására is. A Digitális Mesterkurzus április 10.-én , 17.-én, 24.-én és 30.-án lesz megtartva. Az előadók olyan cégek képviselői a digitális marketing területén mint például a Microsoft, Isobar Budapest, Centrál Média, Citibank, OMG, Adaptive, és Mediacom.

A képzésről részleteket ezen a linken olvashat.

(Kreativ)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram