Amikor csak a taxisofőr ismeri a TeamViewert..

    Ismerd meg Andreas König a TeamViewer vezérigazgatójának történetét.

    taxi-driver-1030x332.jpg

    Andreas König a TeamViewer vezérigazgatója egy nagy IT konferencián vett részt San Franciscóban. A rendezvényen a számítástechnikai világ több nagyágyúja is képviseltette magát.

    Az előadások közti szünetekben Andreas igyekezett minél több kiváló, rendkívül jól informált és érdekes technológiával foglalkozó emberrel beszélgetni. Amikor bemutatkozott nekik, mint a TeamViewer vezérigazgatója, a vendégek nagy részének fogalma sem volt arról, mi is ez a cég, aminek König úr a vezetője.

    Hogy lehet, hogy ezek az emberek nem hallottak a TeamViewerről?

    Ettől az „élménytől” kissé elszontyolodva Andreas úgy döntött, hív egy taxit és visszakocsikázik a hotelbe. És itt jött a meglepetés! A taxiban utazva, a vezérigazgató csak úgy, beszélgetni kezdett a sofőrrel. Egy idő után kiderült, hogy Andreas mivel foglalkozik. Ahogy elhangzott a TeamViewer neve, a taxisofőr hihetetlen izgalomba jött és hangját felemelve lelkendezett: „TeamViewer??? Hát ez fantasztikus! Az unokaöcsém egy igazi »kockafej«, Indiában tanul komputermechanikát. Mi nem vagyunk valami profik a számítógép kezelésében, ezért ha nekünk itt San Franciscóban valami gondunk akad, egyből írunk neki. Ő TeamVieweren keresztül rákapcsolódik a gépünkre és seperc alatt oldja meg a problémát! Ez annyira megkönnyítette az életünket. Imádjuk a terméket!”

    Ez az eset 2015-ben történt. Akkor, a 10 éves TeamViewert világszerte 1 milliárd készüléken indították már el. Mindezt anélkül érte el a szoftver, hogy bármilyen nagy médiakampányt vagy hírverést kapott volna.

    A cégvezetés tehát boldogan konstatálta, hogy a programot sok taxisofőr vagy diáklány használja, együttműködve munkában, a tanuláshoz, vagy egyszerűen csak segítségkérésre. Ezeknek az embereknek nagy könnyebbség, hogy a TeamViewer elérhető a számukra. A vezetőség azt is eldöntötte, tovább kell fejlődni és még szélesebb körbe eljuttatni a szoftvert.

    Nem túlzás azt állítani, hogy az eltelt két évben a programot sikerült megismertetni a szakértő közönséggel, miközben a szoftver nem vált nehezen kezelhetővé vagy elérhetetlenné a hétköznapi felhasználók számára sem.

    A TeamViewer mindenki programja: az ügyfélszolgálati megoldásoktól, egy házi iroda felállításán át, a mobileszközök távoli irányításán keresztül, a közös tanulásig.