A 11 legjobb Cinema 4D oktatóanyag


A lenyűgöző Maxon Cinema 4D technikákkal és oktatóanyagokkal a következő dolgokat ismerhetjük meg:  új eszközök használata, textúrázás, világítás, betűtípusok és 3D-s animáció, modellezés és renderelés. 


A Maxon Cinema 4D a legnépszerűbb professzionális szintű 3D-s szoftver. Erőteljes és precíz modellező eszközökkel, rugalmas textúrázó rendszerrel, intuitív animációval rendelkezik, továbbá képes a valósághű képek renderelésére rajzfilmre.  

A Cinema 4D használatát könnyebb megtanulni, más 3D-s eszközökkel szemben, amennyiben korábban már használtunk kreatív alkalmazásokat az Adobe Photoshoptól az After Effectsig. Az After Effects CC egy beépített funkciót tartalmaz, amely megkönnyíti a 3D-s elemek létrehozását Cinema 4D-ben, egy mozgó grafika vagy pedig egy VFX projekt részeként.

Függetlenül attól, hogy számunkra újdonság, vagy pedig már régóta ismert dolog a Cinema 4D - statikus művészi munkákat szeretnénk készíteni, 3D-s típusú vagy dinamikus animációkat - nézzük meg a következő 11 brilliáns oktatóanyagot (angol nyelven), amelyeket vezető CG művészek és tervezők készítettek.

 

01_1.jpg

 

16 bites, izometrikus kép modellezése, világítása és textúrázása

Ebben az oktatóanyagban megtanulhatjuk, hogyan modellezhetünk különböző játéktermi gépeket. Anatoly megmutatja, hogyan zajlik a textúrázás, megvilágítás és renderelés egy árnyékos, neon megvilágítású képen.
Oktatóanyag elolvasása.

 

02.jpg

  

Világos, napos textúrák készítése Cinema 4D-ben

Emilio La Mura bemutatja, hogyan kell egy objektumot textúrázni és renderelni egy brilliáns ragyogással. 
Oktatóanyag elolvasása.

 

03.jpg

 

3D-s gyurmák készítése

Ebben az anyagban Jenue elmagyarázza, hogyan készítette el a B betűt gyurmákból.
Elmondja, hogyan kell egy ötletet megvalósítani egy egyedi, figyelemfelkeltő modellezéssel, faragással, textúrázással és megvilágítással.
Oktatóanyag elolvasása.

 

04.jpg

  

Valósághű, 3D-s arany létrehozása

A lengyel tervező és illusztrátor Peter Tarka megmutatja, hogyan kell 3D-s típusú alakzatokat úgy modellezni, megvilágítani, textúrázni és elrendezni, hogy azok aranynak látszódjanak. Oktatóanyag elolvasása.

 

05_0.jpg

 

A következő oktatóanyagban a dél-afrikai tervező, Jean Pierre Le Roux megmutatja, hogyan használjuk a Cinema 4D-ben a Mograph modul Clonert a modellezési folyamatok felgyorsításához. Szintén megtanulhatjuk, hogyan kell használni a Sweep NURB módosítót, amely az egyik legfontosabb eszköz a munkája során.

 

06_0.jpg

 

3D-s kép rágógumi szerű ragyogással

Ebben az anyagban Murilo Maciel elmondja, hogyan készítette el ezt a kortárs és vidám darabot a Shannon ügynökségnek.
3D-s objektumokat tartalmaz, a gyerekjátékok műanyag érzetét és a rágógumi ügyességét kombinálva.
Oktatóanyag elolvasása.

 

07.jpg

 

Cinema 4D kezdőknek

A Cinema 4D a kézenfekvő 3D csomag tervezőknek és illusztrátoroknak, akik korábban Creative Suite/Cloud eszközöket használtak. A program kezelőfelülete nagyon hasonlít az Adobe programok kezelőfelületéhez. Ebben az anyagban a svéd 3D-s művész, Jean Pichot végigvezet bennünket az első 3D-s képünk elkészítésén kifejezetten az új Cinema 4D felhasználókra koncentrálva, akik már ismerik a Photoshopot vagy az Illustratort. Oktatóanyag elolvasása.

 

08.jpg

 

3D-s betűk és szövegek készítése

Christopher Vinca megmutatja, hogyan kell valósághű 3D-s betűket készíteni megfelelő megvilágítással és textúrázással.
Oktatóanyag elolvasása.

 

09.jpg

 

3D használata színes, absztrakt munkák készítéséhez

Ebből az oktatóanyagból megtudhatjuk, hogyan kell átalakítani egy egyszerű, absztrakt 3D-t, egy nagy és színes illusztrációvá.
A folyamaton a német digitális művész, Nicolas Monin-Baroille vezet minket végig. Oktatóanyag elolvasása.

 

10.jpg

  

Folyékony, műanyag típusú animáció létrehozása

Ebben az oktatóanyagban a spanyol művész és tervező, Luis Armesilla (Aesthetic Therapie) elmondja, hogyan kell folyadékalapú illusztrációkat készíteni.
Oktatóanyag elolvasása. 
 

11.jpg

 

Cseppfolyós, 3D-s anyagok készítése

A CG illusztrációknak a népszerűsége egyre nő. A könyű átalakítás segítségével a lehetőségek száma végtelen. A Cinema 4D szintén támogatja a csúcstechnológiás kiegészítőket, például a RealFlow-t, amely kiemeli a folyadékok ábrázolását. Ebben a tananyagban megnézhetjük, hogyan hozhatunk létre 3D-s típusokat, alkalmazhatunk valósághű anyagokat és megvilágításokat, illetve csiszolhatjuk tovább őket Photoshopban.
Oktatóanyag elolvasása.

 

12.jpg

    

(Digitalartsonline)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram