A lenyűgöző Maxon Cinema 4D technikákkal és oktatóanyagokkal a következő dolgokat ismerhetjük meg: új eszközök használata, textúrázás, világítás, betűtípusok és 3D-s animáció, modellezés és renderelés.
A Maxon Cinema 4D a legnépszerűbb professzionális szintű 3D-s szoftver. Erőteljes és precíz modellező eszközökkel, rugalmas textúrázó rendszerrel, intuitív animációval rendelkezik, továbbá képes a valósághű képek renderelésére rajzfilmre.
A Cinema 4D használatát könnyebb megtanulni, más 3D-s eszközökkel szemben, amennyiben korábban már használtunk kreatív alkalmazásokat az Adobe Photoshoptól az After Effectsig. Az After Effects CC egy beépített funkciót tartalmaz, amely megkönnyíti a 3D-s elemek létrehozását Cinema 4D-ben, egy mozgó grafika vagy pedig egy VFX projekt részeként.
Függetlenül attól, hogy számunkra újdonság, vagy pedig már régóta ismert dolog a Cinema 4D - statikus művészi munkákat szeretnénk készíteni, 3D-s típusú vagy dinamikus animációkat - nézzük meg a következő 11 brilliáns oktatóanyagot (angol nyelven), amelyeket vezető CG művészek és tervezők készítettek.
16 bites, izometrikus kép modellezése, világítása és textúrázása
Ebben az oktatóanyagban megtanulhatjuk, hogyan modellezhetünk különböző játéktermi gépeket. Anatoly megmutatja, hogyan zajlik a textúrázás, megvilágítás és renderelés egy árnyékos, neon megvilágítású képen.
Oktatóanyag elolvasása.
Világos, napos textúrák készítése Cinema 4D-ben
Emilio La Mura bemutatja, hogyan kell egy objektumot textúrázni és renderelni egy brilliáns ragyogással.
Oktatóanyag elolvasása.
3D-s gyurmák készítése
Ebben az anyagban Jenue elmagyarázza, hogyan készítette el a B betűt gyurmákból.
Elmondja, hogyan kell egy ötletet megvalósítani egy egyedi, figyelemfelkeltő modellezéssel, faragással, textúrázással és megvilágítással.
Oktatóanyag elolvasása.
Valósághű, 3D-s arany létrehozása
A lengyel tervező és illusztrátor Peter Tarka megmutatja, hogyan kell 3D-s típusú alakzatokat úgy modellezni, megvilágítani, textúrázni és elrendezni, hogy azok aranynak látszódjanak. Oktatóanyag elolvasása.
A következő oktatóanyagban a dél-afrikai tervező, Jean Pierre Le Roux megmutatja, hogyan használjuk a Cinema 4D-ben a Mograph modul Clonert a modellezési folyamatok felgyorsításához. Szintén megtanulhatjuk, hogyan kell használni a Sweep NURB módosítót, amely az egyik legfontosabb eszköz a munkája során.
3D-s kép rágógumi szerű ragyogással
Ebben az anyagban Murilo Maciel elmondja, hogyan készítette el ezt a kortárs és vidám darabot a Shannon ügynökségnek.
3D-s objektumokat tartalmaz, a gyerekjátékok műanyag érzetét és a rágógumi ügyességét kombinálva.
Oktatóanyag elolvasása.
Cinema 4D kezdőknek
A Cinema 4D a kézenfekvő 3D csomag tervezőknek és illusztrátoroknak, akik korábban Creative Suite/Cloud eszközöket használtak. A program kezelőfelülete nagyon hasonlít az Adobe programok kezelőfelületéhez. Ebben az anyagban a svéd 3D-s művész, Jean Pichot végigvezet bennünket az első 3D-s képünk elkészítésén kifejezetten az új Cinema 4D felhasználókra koncentrálva, akik már ismerik a Photoshopot vagy az Illustratort. Oktatóanyag elolvasása.
3D-s betűk és szövegek készítése
Christopher Vinca megmutatja, hogyan kell valósághű 3D-s betűket készíteni megfelelő megvilágítással és textúrázással.
Oktatóanyag elolvasása.
3D használata színes, absztrakt munkák készítéséhez
Ebből az oktatóanyagból megtudhatjuk, hogyan kell átalakítani egy egyszerű, absztrakt 3D-t, egy nagy és színes illusztrációvá.
A folyamaton a német digitális művész, Nicolas Monin-Baroille vezet minket végig. Oktatóanyag elolvasása.
Folyékony, műanyag típusú animáció létrehozása
Ebben az oktatóanyagban a spanyol művész és tervező, Luis Armesilla (Aesthetic Therapie) elmondja, hogyan kell folyadékalapú illusztrációkat készíteni.
Oktatóanyag elolvasása.
Cseppfolyós, 3D-s anyagok készítése
A CG illusztrációknak a népszerűsége egyre nő. A könyű átalakítás segítségével a lehetőségek száma végtelen. A Cinema 4D szintén támogatja a csúcstechnológiás kiegészítőket, például a RealFlow-t, amely kiemeli a folyadékok ábrázolását. Ebben a tananyagban megnézhetjük, hogyan hozhatunk létre 3D-s típusokat, alkalmazhatunk valósághű anyagokat és megvilágításokat, illetve csiszolhatjuk tovább őket Photoshopban.
Oktatóanyag elolvasása.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.