Teljesen új dizájnt kapott a legismertebb mexikói sörmárka
A nagyobb cégek időről időre úgy döntenek, hogy ideje lecserélni a logójukat, még akkor is, ha az előtte jól működött. A váltás lehet akár teljes is, de a legtöbb esetben csak apró, szinte észrevehetetlen ráncfelvarrásról beszélhetünk. Mexikó legnépszerűbb söre, a Heineken csoporthoz tartozó Bohemia esetében ez a megújulás valahol a kettő közé tehető, hiszen amellett, hogy megmaradtak a régi logó sajátosságai, az új dizájn jelentősen elüt a korábbitól.
A logóváltáshoz természetesen új dizájn is illik, és szerencsés esetben ez a kettő összeillik. A Bohemia esetében sikerült az új csomagolást is nagyszerűen igazítani a megújuló logóhoz, így kiváló mintapéldája annak, hogyan is érdemes neki látni egy márka vizuális megújításához.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.