Inspiráció és egy kis logótörténelem a legkülönfélébb márkákkal.
Near East Emergency Donations (NEED) logó (1969)
Az ’50-es ’60-as években egy-egy logó még teljesen mást reprezentált, mint napjainkban. Az egyik fő cél azonban, akkoriban is a felismerhetőség, és a könnyű megjegyezhetőség volt, éppen ezért a logók nagy része egyszerű és a végletekig letisztult volt. A folyamatosan megújuló grafikai lehetőségeknek köszönhetően a logók azonban egyre inkább bonyolódtak, színesedtek, azonban az utóbbi években mintha ismét egyre komolyabb szerepet kapna az egyszerűség és a szimbolika.
Sandi Vincent egy Flickr gyűjteményben szedte össze ezeket a logókat, a legkülönbözőbb termékekhez és márkákhoz kapcsoltan, mi pedig kigyűjtöttünk nektek néhányat. Neked melyik tetszik leginkább?
Ha szeretnéd megtekinteni a teljes gyűjteményt, kattints ide.
Banda Shoes logó (1956 - több mint 30 évvel a WWF logó megjelenése előtt)
Aquastat logó (1967)
Grantham Rainwear logó (1968)
British Railways logó (1967)
A University of Cincinnati számára készült logó (1969)
Lanificio di Somma logó (1963)
Csatlakozz Te is Facebook oldalunkhoz!
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.