Egyszerűnek tűnő, de még is zseniális logók az ’50-es ’60-as évekből


Inspiráció és egy kis logótörténelem a legkülönfélébb márkákkal.


 

Near East Emergency Donations (NEED) logó (1969)

Az ’50-es ’60-as években egy-egy logó még teljesen mást reprezentált, mint napjainkban. Az egyik fő cél azonban, akkoriban is a felismerhetőség, és a könnyű megjegyezhetőség volt, éppen ezért a logók nagy része egyszerű és a végletekig letisztult volt. A folyamatosan megújuló grafikai lehetőségeknek köszönhetően a logók azonban egyre inkább bonyolódtak, színesedtek, azonban az utóbbi években mintha ismét egyre komolyabb szerepet kapna az egyszerűség és a szimbolika.

Sandi Vincent egy Flickr gyűjteményben szedte össze ezeket a logókat, a legkülönbözőbb termékekhez és márkákhoz kapcsoltan, mi pedig kigyűjtöttünk nektek néhányat. Neked melyik tetszik leginkább?

Ha szeretnéd megtekinteni a teljes gyűjteményt, kattints ide.

Banda Shoes logó (1956 - több mint 30 évvel a WWF logó megjelenése előtt)

Aquastat logó (1967)

Grantham Rainwear logó (1968)

British Railways logó (1967)

A University of Cincinnati számára készült logó (1969)

Lanificio di Somma logó (1963)

Csatlakozz Te is Facebook oldalunkhoz!

 

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram