TeamViewer tavaszi frissítés


A legújabb verzió az Android és iOS felhasználók számára nyújt újdonságokat.


A TeamViewer bejelentette a kollaborációs és support alkalmazásának a 2018-as tavaszi feature update-jét.

Milyen újdonságokat tartalmaz a frissítés?

Csökkentett mobil adatforgalom egyszerű, egyérintéses login-al az Android felhasználók számára.

A TeamViewer Android alkalmazás mostantól okosabb adat transzfer és cache technológiát használva képes a mobil adatforgalmat a lehető legalacsonyabban tartani. A belépéseket is sokkal intelligensebben kezeli az alkalmazás amikor váltunk a mobilhálózatok között vagy megszakad a kapcsolat.

A Computer és a Contact listától függően ez az új módszer akár 40%-ot is megtakaríthat a mobil adatforgalomból, és ez egy gördülékenyebb felhasználói élményt eredményez, miközben mozgásban vagyunk. Azonnal egyetlen érintéssel belépve elérhetjük a Computer és Contact listánkat az Android eszközön, sokkal györsabban és megbízhatóbban mint korábban

iOS file alkalmazás integráció és javított file transzfer menedzsment

A TeamViewer QuickSupport alkalmazás mostantól integrálódik az iOS 11 környezetben megjelent Files alkalmazással. A felhasználók fájlokat cserélhetnek a QuickSupport app folderen vagy bármilyen más, a Files által is támogatott alkalmazáson kersztül, mint pl. iCloud, Dropbox vagy az Adobe Creative Cloud.

Active Directory Connector más TeamViewer felhasználókkal való szinkronizációhoz

A TeamViewer account kezelése és azok group-okban helyezése sok manuális munkát igényel a rendszeradminisztrátoroktól, különösen nagyobb szervezetek esetében. Az új Active Directory Connector segítségével az adminok szinkronizálni tudják az Active Directory felhasználókat a TeamViewerrel, az AD Connector felületét használva tudnak konfigurálni és szinkronizálni több AD csoportot, futtatni teszteket és időzített feladatokat. Az Active Directory Connector már elérhető a TeamViewer weboldalon, a működéshez szükséges token pedig a TeamViewer Management Console-on generálható le.

Továbbfejleszett reportok a servicecamp-hez, a TeamViewer integrált ticket rendszeréhez

A TeamViewer elkészítette a legtöbb felhasználó által igényelt lehetőséget a a servicecamp-hez. Az IT admin-ok mostantól könnyedén meg tudják állapítani, hogy hány ticket lett kiosztva személyekhez, mennyi ticket jött létre minden egyes napon / héten / hónapban, monitorozhatók a leggyakoribb problémák és látható az egyes ticket-ek elintézési ideje.

Ezen felül a servicecamp integrálódik külső reporting eszközökkel, mint a PowerBI és a Tableau. A helpdesk managerek így a saját reporting infrastruktúrájukat használhatják, kombinálva a servicecamp adatokat a más rendszerekből származó adatokkal.

 

Kornelius Brunner, TeamViewer

 

“A TeamViewer továbbra is folyamatosan a felhasználói visszajelzések alapján fejleszti a szolgáltatásait, hogy ezzel a leggyorsabb, legbiztonságosabb és legkönnyebben használható távvezérlési platform maradjon a magán és üzleti ügyfelek számára” - mondta Kornelius Brunner, a termékmenedzsmentért és innovációért felelős igazgató. “Az első 2018-as update-el a TeamViewer felhasználók életét könnyebbé tettük azáltal, hogy spóroltunk nekik egy csomó klikkelést, időt és pénzt.”

(IOT)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram