TeamViewer most már Freshservice és Freshdesk integrációval

    Rövidesen teljeskörűvé válik az együttműködés a teljes Freshworks szoftver ökoszisztémával.

     

    A Teamviewer, a világ vezető IoT, kapcsolat, monitoring, support és kollaboratív szoftver rendszerek gyártója bejelentette, hogy a távoli elérést biztosító TeamViewer platformjukat tovább integrálták a belső IT támogatást segítő service desk rendszerbe, a Freshservice-be. A Teamviewer már korábban integrálódott a Freshdesk-el, ami help desk szolgáltatát nyújt ügyfelek számára.

    A Freshworks számost cloud alapú üzleti szolgáltatást nyújt kb. 150.000 ügyfelének, beleértve a Freshdesk, Freshservice és Freshchat rendszereket. A TeamViewer távoli asszisztencia mostantól könnyedén integrálható a Freshdesk és Freshservice piacterek alkalmazásaiba, míg a Freshchat integráció is még ebben az évben megvalósul. Az ügyfelek egyszerűen csak klikkelnek, telepítik az alkalmazást és a telepítő végigvezeti őket a lépéseken.

    Az integrációval az IT támogatást nyújtó ügynökök egy remote session-ön keresztül tudják a végfelhasználó vagy az ügyfél problémáját kezelni közvetlenül a ticket oldalról, ahol az ügynök a teljes kontextus ismerete alapján könyebben tudja megoldai a feladatot.

    Előnyök:

    • A komplikált helyzetek gyorsabban kezelhetők, javítva ezáltal az általános ügyfélélményt.
    • A felhasználó hardware / software konfigurációs problémái szinte azonnal orvosolhatók, így növelve az ügynök hatékonyságát.
    • A segítségnyújtó session-ök dokumentáltak és automatikusan készül róluk report log a TeamViewer management konzoljában.

    Azon Freshworks ügyfelek, akiket érdekel a rendszerek közötti együtműködés, itt találnak további részleteket a Freshservice integrációról: https://blog.freshservice.com/teamviewer-integration-freshservice/

    A Freshdesk - TeamViewer integrációról pedig itt találunk részleteket: https://www.teamviewer.com/en/integrations/freshdesk/