Az Adobe felvárásolja a Magento Commerce-t

    Az 1.68 milliárd USD értékű akvizíció egyelőre még folyamatban van.

     

    Az Adobe bejelentette, hogy előrehaladott tárgyalásokat folytat az egyik legjelentősebb kis és nagyvállalati e-commerce platform, a Magento Ecommerce felvásárlásáról. Az első sajtóközlemény 1.68 milliárd USD vételi árat sejtet, a teljes árat azonban majd csak a végleges megállapodás fogja tartalmazni.

    A Magento Commerce Cloud is a részét képezi az akvizíciónak, miáltal az ecommerce integrálódna az Adobe Experience Cloud-ba, így globálisan egyetlen platformot kínálva a B2B és a B2C ügyfeleknek. A Magento platform a digitális kereskedelem, a megrendelés menedzsment és a prediktív intelligencia lehetőségeit egyetlen kereskedelmi rendszerbe egyesíti, lehetővé téve a magas szintű vásárlási élményt sokféle iparágban.

    Az Adobe a tartalmon és adatokon alapuló digitális ügyfélélmény vezető tervezője és megvalósítója. A nagy teljesítmények mögött rendszerint tartalom és az adatok állnak, amelyek a konzisztens, személyreszabott és intuitív ügyfélélményben nyilvánulnak meg. A vásárlók és a vállalkozások számára mostantól minden egyes interakció “megvásárolható” lesz - legyen az a weben, mobilon, közösségi médiában vagy fizikai lokáción.

    A Magento egyszerre több iparág (kiskereskedelem, nagykereskedelem, gyártás, közösségi szektor) számára hozza el a digitális kereskedelmet és megrendelés menedzsmentet, egyaránt a fizikai és digitális árucikkek számára. A Magento platform egy már bizonyított és skálázható technológián alapul, melyet egy közel 300.000 fejlesztőből álló nagyon aktív közösség támogat már több mint egy évtizede. A Magento partner ökoszisztéma több ezer előre elkészített extension-t tartalmaz, legyen szó akár fizetési megoldásoktól, szállításról, adókról vagy logisztikáról. Ez a flexibilitás teszi lehetővé az üzletek számára hogy az e-kereskedelmi igényeiket teljesen egyedire szabhassák.

    A Magento jelenlegi ügyfelei között ilyen márkákat találunk, mint pl. a Canon, a Helly Hansen, Paul Smith vagy a Rosetta Stone. Az Adobe-nak és a Magento-nak pedig együttesen is több globális brand az ügyfele, mint pl. a Coca-Cola, a Warner Music Group, a Nestlé vagy a Cathay Pacific.

    A felvásárlást követően továbbra is Mark Lavelle, a jelenlegi Magento CEO-ja vezetné a részleget, immáron már az Adobe Digital Experience részeként, jelentési kötelezettséggel pedig Brad Rencher üzletág igazgatónak tartozik majd.

    A tranzakciót az Adobe 2018 harmadik üzleti negyedévében tervezik lezárni, a versenyjogi szabályok és az egyedi vásárlói szerződések lezárásának a függvényében. A tranzakció lezárásáig viszton mindegyik cég függetlenül és önállóan működik tovább.