A Teamviewer elérte a 1.5 milliárd felhasználói azonosítót


A távoli segítségnyújtást kínáló szoftverhez 500 millió ID csak az elmúlt másfél évben jött létre.


A TeamViewer valaha volt leggyorsabb növekedését érte el

Bármikor ha egy új eszközön aktiváljuk a TeamViewer alkalmazást, akkor mindig létrejön egy új TeamViewer ID (egyedi azonosító). 2015-ben a TeamViewer elérte a mérföldkő jelentőségű egy milliárd ID-t, mindezt 10 évvel a program első megjelenését követően. 2015 óta megsokszoroztuk az erőfeszítéseinket és tovább növeltük az ügyfeleink számára nyújtott értéket. Az eredmény? További 500 millió ID pusztán 20 hónap alatt.

Miért számít ez? A felhasználók még többet profitálhatnak a TeamViewer használatából és eltökélt szándékunk hogy ezt tovább folytatva fejlesszük.

 

{"preview_thumbnail":"/wp-content/uploads/2022/migra/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/7Z3JHqCiAs8.jpg?itok=hNwJ2maK","video_url":"https://youtu.be/7Z3JHqCiAs8","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}

 

A növekedés további számokban:

  • Hihetetlen, de napi 750.000 ID-t hoznak létre a felhasználók minden egyes nap világszerte. Ez 31.250 óránként és 521 percenként!
  • Bármelyik adott pillanatban körülbelül 20 millió eszköz van online kapcsolatban és egyben futtatja a TeamViewer-t.
  • A TeamViewer-t a világ összes országában telepítették már, ez természetes, hiszen segítségével a távolságok okozta akadályok egy csapásra megszüntethetőek.
  • Ha a távolság már nem akadály, akkor a nyelv se legyen! Ezért több mint 30 nyelvre lokalizáltuk már a szoftvert.
  • A TeamViewer közösség jelenleg több mint 200 millió tagot számlál világszerte. Ez több ember, mint Franciaország, Anglia és Olaszország népessége együttvéve!

További fejlesztések:

  • A cég mindig is nagy figyelmet helyezett az ügyfelekkel való közvetlen kommunikációra. Az elmúlt két évben újraszerveztük a támogatási stratégiánkat hogy mindig elláthassuk a legszükségesebb információkkal az ügyfeleket. Az értékesítési, a ügyfélkövetési és support csapat jelentősen megnövekedett, ami szintén hozzájárul a gyorsuló feljődésünkhöz.
  • A kor kihívásainak megfelelően nem csak a közösségi platformokon (Facebook, Twitter, LinkedIn) kommunikálunk az ügyfeleinkkel, de 2016 óta közvetlenül a TeamViewer Community platform-on keresztül is kapcsolatban léphetnek velünk vagy egymással.
  • Legyen szó akár egyszerre több tízezer eszköz vagy egyetlen ember menedzseléséről, vagy akár távoli segítségnyújtásról az űrben levő asztronauták számára - a TeamViewer szinte bármilyen kihívásnak képes megfeleleni. Növekedésünkkel párhuzamosan számos oktatási anyagot fejlesztettünk ki, melyekkel mindenki a legjobban használhatja ki a rendszer képességeit.
  • A felhasználók elvárják, hogy a TeamViewer jól illeszthető legyen a munkfolyamataikba. A legtöbb felhasználó számára ez azt jelenti, hogy már létező rendszerekkel kell együttműködnie: service desk alkalmlazások, CRM-ek, application manager vagy file storage szolgáltatások. A fejlesztések eredményeképpen sikerült sokkal mélyebb és szélesebb integrációs lehetőségeket megvalósítani, ami így a munkafolyamataikra van jótékony hatással.
  • Ügyfélközpontú fejlesztés: a gyors organikus növekedés egyik fontos eleme hogy az ügyfelektől érkező növekvő számú visszajelzést az új lehetőségek megvalósításakor messzemenően figyelembe vesszük. Ráadásul mindez nem csak a lehetőségek számszerű növekedését jelenti, hanem közben a stabilitás és a minőség is egy magasabb szinten stabilizálódott.

(TeamViewer)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram