A Magento felvásárlásának hatásai

    Clark W. Griswold-nek a Karácsonyi vakáció című filmben egy karácsonyfára volt szüksége. A karácsony nem lehet teljes karácsonyfa nélkül, ami kiegészíti az ünnep nyújtotta varázslatos élményt. Mit csinált Clark a szerencsétlenség elkerülése érdekében? Saját szavaival: “Egyszerűen megoldottam a problémát. Szükségem volt egy fára. Lewis felgyújtotta a sajátomat, így kicseréltem a lehető legjobbal. Íme!”

    Nagyon sok ember hasonlóan tekint a Magento felvásárlására. Az Adobe egyszerűen megoldotta a problémát. Egy enterprise-osztályú keresekedelmi platformra volt szükségük. Nem volt más lehetőség, mivel az SAP és a Salesforce felvásárolták a versenytársaikat, így a szóbajöhető lehető legjobb megoldást választották. 

    A külső szemlélő számára, ez a megállapodás lehet, hogy annak is látszik. Sokak számára, akik nem ismerik a Magento-t és az Adobe-t, könnyen vonnak le korai következtetést. De ha megnézzük, hogyan vágja le Chevy Chase  az első fát a háza közelében, azt gondolhatnánk, hogy ez a cselekedet rosszul kitervelt, és bukásra van ítélve, de a film végén győzelemmel végződik.

    A heves spekulációk közben, szeretnék egy kicsit beszélni a Magento-Adobe felvásárlás lehetséges következményeiről, mi fog történni és milyen előnyökkel jár az a két cég és márka számára, amelyek egyre inkább elsősegítik a digitális elköteleződést az ügyfeleik számára.

    Ügyfeleinknél a siker a következő tényezőktől függ: folyamatosan növekvő elvárásoknak való megfelelés, illetve idő és pénzmegtakarítás számukra. 

    Ha értékesítünk egy terméket egy vásárlónak vagy vállalkozásnak, valószínűleg megpróbáljuk különböző eszközökkel növelni az elkötelezettségüket a digitális technológiák folyamatos alkalmazásával. Az elkötelezettség különböző szakaszokból áll: figyelemfelkeltés, megfontolás, vásárlás és megtartás. 

    Egy állandó ügyfél tapasztalat létrehozásához számos "pont megoldások" összeillesztése szükséges, amely irányítja az ügyfél útját és jelentős mértékben fektet be a technológiába és integrációba. Miközben összegyűjtöttük a különböző darabokat, a kívánt élmény elméleti elérése érdekében, az esések nagy része rövid ideig tart. Miért? Ezen dolgok összetartásához egy egész hadsereg szükséges, ha mégis sikerül, akkor pedig durva. A vásárlóink megtapasztalják ezt, így egy negatív észrevételt társítanak hozzánk.

    Az Adobe, SAP, Salesforce és mások előtt megpróbáltak egy olyan megoldást létrhozni, amely egy tökéletes, állandó ügyfélélményt biztosít, egy sokkal jobban kezelhető módon. Mostantól rendelkezésükre áll ez a technológia, amelyeket az ügyfelek számára tudunk biztosítani. A Magento csak egy részét valósította meg ennek, az Adobe pedig a maradék hármat. 

    A technológiák közötti különbségek, piaci terek, és az ökoszisztéma szóltak leginkább a  felvásárlás ellen. A Magento szolgáltatása biztosítja a legnagyobb, legjobban kialakított márkákat és vállalatokat az egész világon, valamint B2B és B2C felületet is nyújt. Ez nagyon fontos: A Magento egy több mint 10 éves vállalat, támogatást biztosít a legnagyobb és legtöbb kihívást jelentő vállalati ügyfelek számára.

    Az ügyfelek szempontjából nézve ez azt jelenti, hogy az Adobe és a Magento folyamatosan azon dolgozik, hogy hibamentes, állandó megodásokat biztosítsanak vásárlóik számára. Ez a saját nézőpontunkból a következőképpen néz ki: Ha valaki felkeresi a weboldalunkat, vajon tudjuk, hogy ki az illető és a ismerjük a korábban vele folytatott összes interakciót? Tudjuk, hogyan célozzuk meg őket a megfelelő üzenettel, a megfelelő időben a korábbi interakciók alapján? Végig tudjuk vinni a teljes vevői folyamatot az elejétől kezdve egészen a megtartásig? Ezek napjainkban mind megvalósíthatók, bizonyos vásárlóknál változó mértékben. Azonban ezek a folyamatok azonban rendkívül bonyolultak és nagyon drágák.

    Az ügyfeleinknél a siker a folyamatosan növekvő elvárásoknak való megfeleléstől, illetve idő és pénzmegtakarítástól függ. Például, ahelyett hogy a vásárló 10 percig böngészne egy weboldalt, a megfelelő ruha megtalálása érdekében, mindössze 10 másodperc alatt kiválasztaná a számára megfelelőt. Ahelyett, hogy újra és újra megkérdeznénk ugyanazt az információt, pontosan tudjuk, hogy ügyfelünk kicsoda. Ahelyett, hogy reagálnánk a vásárló igényeire, prokatívan szólítsuk meg. Az ügyfelek a legkisebb ellenállás felé vonzódnak —növekvő kényelem, időmegtakarítás, megkönnyítve számukra az összes technológia alapjául szolgáló dolgohoz történő hozzáférést. Az Adobe szándéka egy személyre szabott, vevőközpontú élmény létrehozása a csatornák, médiumok és a teljes vevői folyamat során. 

    Clark Griswold-nak szüksége volt egy fára, így tehát szerzett egyet. Az Adobe-nak szüksége volt egy kereskedelmi platformara, így vásárolt egyet. Ahogy a történet kibontakozik, Clark számtalan nehézséggel kerül szembe a karácsonyi boldogság megtalálása során, de végül is sikerrel jár. Az Adobe szintén kihívásokkal néz szembe, az ügyfél élmény platform keresése és megvalósítása során, és a felvásárlás megvalósítása fogja meghatározni a sorsát. 

    A Karácsonyi Vakáció ugyanazzal a fával másképpen is végződhetett volna. Nem fogok azon töprengeni, hogyan végződhetne, de azt tudom, hogy ez egy jó lehetőség egy újabb nagyszerű történetre. 

    A Magento felvásárlásáról itt írtunk