Az Adobe TagManager új fejlesztései segítségével a digitális hirdetések és kiadványok készítői a viselkedésalapú hirdetések adatvédelmi szabályozását kínálhatják ügyfeleik számára
LONDON, Adobe Digital Marketing Summit EMEA – 2012. május 15. –Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) ma bejelentette az Adobe® TagManager fejlesztéseit, létrehozva ezzel egy rendkívül rugalmas adatvédelmi megoldást, amellyel a digitális hirdetések és kiadványok készítőinek ügyfelei nyomon követhetik és szabályozhatják adataik online használatát. A megoldás kezdetben a viselkedésalapú hirdetésekhez használt, harmadik féltől származó cookie-k kezelésére fekteti a hangsúlyt, ami az EU elektronikus adatvédelmi irányelvének követelménye.
A digitális hirdetések készítői számára nélkülözhetetlennek bizonyult egy rugalmas, gyorsan telepíthető adatvédelmi megoldás, amellyel kezelhetők a mind nagyobb teret nyerő digitális világ adatvédelemmel kapcsolatos problémái. Ez különösen igaz a földrajzilag elkülönülő területeken működő globális vállalatokra. Az Adobe TagManager segítségével a digitális hirdetések készítői gyorsan és egyszerűen konfigurálhatják adatgyűjtési gyakorlataikat az egyes földrajzi területek jogszabályainak megfelelően.
Az Evidon, a digitális média adatvédelmi és megfelelőségi megoldásainak vezető szolgáltatója biztosította integrált technológiát kiaknázó Adobe TagManager végfelhasználói élményt nyújt a viselkedésalapú hirdetések beállításainak kezeléséhez. Az Adobe TagManager adatvédelmi megoldásként történő alkalmazásának további előnyei:
Számos webhely tartalmaz címkéket (rövid, általában JavaScript kódokat) az anonim látogatói adatok rögzítéséhez. Ezek a címkék a webhely által használt különféle marketing- és hirdetési technológiákból származnak, ilyenek például a hirdetési hálózatok vagy a hirdetési piacterek. A címkék kezelése az egyes weboldalakon gyorsan megterhelővé válhat. A címkék módosítása, beleértve a hozzáadásukat és az eltávolításukat, szintén idő- és erőforrás-igényes feladatot jelenthet. Az Adobe TagManager egy vállalatoknak szánt címkekezelési megoldás, amely az Adobe a világ legnagyobb kereskedői által kezdeményezett, évente több mint hatbillió tranzakció rögzítése révén szerzett szakértelmére épül. Az Adobe TagManager az Adobe Digital Marketing Suite megoldásaiból származó címkéket, valamint külső féltől származó, címkealapú marketing- és hirdetési technológiáikat foglal magában. Ez a megközelítés megkönnyíti a technológiák gyors telepítését, eltávolítását és szabályozását, mivel alkalmazása esetén nincs szükség a weboldalakon a kód módosítására. A TagManager emellett az üzleti szempontból kritikus fontosságú digitális adatok gyűjtésével és kezelésével kapcsolatos szigorú vállalati követelmények támogatására szolgál.
Idézet:
MeMe Rasmussen, adatvédelmi vezető, Adobe
Elérhetőség
Az Evidon technológiáját használó Adobe TagManager adatvédelmi megoldás a mai naptól érhető el. A TagManager elérhető a Digital Analytics csomag részeként is, amely szilárd alapot biztosít a vállalatok számára az adatgyűjtési és -elemzési gyakorlatok kialakításához. A csomag a következő összetevőkből áll: SiteCatalyst a gyakorlatban használható elemzésekhez, Adobe Discover a fejlett elemzésekhez és a látogatók szegmentálásához, Adobe DataWarehouseaz összetett adatbányászathoz, Adobe Genesis a különböző marketing- és hirdetési technológiák integrálásához, ReportBuilder a testre szabott jelentések és elemzések összeállításához, valamint a TagManager a címkék gyors telepítéséhez és a biztonságos megvalósításokhoz. Az Adobe TagManager alkalmazása vagy Digital Analytics csomagja iránt érdeklődő ügyfelek az Adobe egyik ügyfél-kapcsolattartójával vehetik fel a kapcsolatot.
Hasznos hivatkozások
Az Adobe Digital Marketing Suite
Az Adobe Digital Marketing Suite egy integrált és nyílt platformot nyújt az online üzleti megoldások optimalizálására, és az ügyfélvélemények összegyűjtésével támogatja az innovációt az egész vállalkozásban, illetve növeli a marketing hatékonyságát is. A szoftvercsomag integrált alkalmazásokból áll, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek véleményének összegyűjtését és a bennük rejlő lehetőségek maximális kihasználását az ügyfélszerzés, a bevételszerzés, illetve az ügyfelek megtartása, továbbá a tartalmak létrehozásának és közzétételének optimalizálása érdekében. A szoftvercsomag segítségével a marketingszakemberek például megtalálhatják a leghatékonyabb marketingstratégiákat és hirdetési helyeket, valamint releváns, személyre szabott és egységes vásárlói élményt biztosíthatnak olyan digitális marketingcsatornákon, amilyenek például a webhelyek, a megjelenített hirdetések, az e-mail, a közösségi, a mobil és a videós szegmens. A szoftvercsomag lehetővé teszi a marketingszakemberek számára a gyors módosítások végrehajtását, bizonyos ügyfél-interakciók automatizálását és a marketingköltségek megtérülésének hatékonyabb maximalizálását, ami végül pozitív irányban befolyásolhatja az eredményeket.
Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.