[Sajtóközlemény] Adatvédelmi megoldás a digitális hirdetések és kiadványok készítői számára


Az Adobe TagManager új fejlesztései segítségével a digitális hirdetések és kiadványok készítői a viselkedésalapú hirdetések adatvédelmi szabályozását kínálhatják ügyfeleik számára


LONDON, Adobe Digital Marketing Summit EMEA – 2012. május 15. –Az Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) ma bejelentette az Adobe® TagManager fejlesztéseit, létrehozva ezzel egy rendkívül rugalmas adatvédelmi megoldást, amellyel a digitális hirdetések és kiadványok készítőinek ügyfelei nyomon követhetik és szabályozhatják adataik online használatát. A megoldás kezdetben a viselkedésalapú hirdetésekhez használt, harmadik féltől származó cookie-k kezelésére fekteti a hangsúlyt, ami az EU elektronikus adatvédelmi irányelvének követelménye.

A digitális hirdetések készítői számára nélkülözhetetlennek bizonyult egy rugalmas, gyorsan telepíthető adatvédelmi megoldás, amellyel kezelhetők a mind nagyobb teret nyerő digitális világ adatvédelemmel kapcsolatos problémái. Ez különösen igaz a földrajzilag elkülönülő területeken működő globális vállalatokra. Az Adobe TagManager segítségével a digitális hirdetések készítői gyorsan és egyszerűen konfigurálhatják adatgyűjtési gyakorlataikat az egyes földrajzi területek jogszabályainak megfelelően.

Az Evidon, a digitális média adatvédelmi és megfelelőségi megoldásainak vezető szolgáltatója biztosította integrált technológiát kiaknázó Adobe TagManager végfelhasználói élményt nyújt a viselkedésalapú hirdetések beállításainak kezeléséhez. Az Adobe TagManager adatvédelmi megoldásként történő alkalmazásának további előnyei:

  • Az ügyfelek szabályozhatják az általuk felkeresett webhelyeken gyűjtött, és a számukra megjelenített, személyre szabott hirdetési ajánlatokhoz felhasznált adatokat. Az Adobe TagManager segítségével a digitális hirdetések és kiadványok készítői egyszerű módszert biztosíthatnak az ügyfelek számára az ilyen hirdetések a hirdető vagy a kiadó webhelyén való letiltására.
  • A TagManager tartományoknak és földrajzi területeknek megfelelően konfigurálható, így a digitális hirdetések és kiadványok készítői testre szabott adatvédelmi szabályozást biztosíthatnak a különböző régiókban.
  • Alkalmazkodás a változó adatvédelmi környezethez, mivel az értesítési és hozzájárulási mechanizmusok azonnal módosíthatók. Ezt elvégezhetik a digitális hirdetések és kiadványok készítői, illetve végrehajtható központilag, ami időt és költségeket takarít meg a vállalatoknak.
  • Azonnali telepítés a meglévő Adobe SiteCatalyst® címkék használatával, a weboldalak kódjának frissítésének szükségessége nélkül, ami nagy mértékben csökkenti a fejlett adatvédelmi és címkekezelési megoldások telepítéséhez szükséges időt és erőforrásokat.

Számos webhely tartalmaz címkéket (rövid, általában JavaScript kódokat) az anonim látogatói adatok rögzítéséhez. Ezek a címkék a webhely által használt különféle marketing- és hirdetési technológiákból származnak, ilyenek például a hirdetési hálózatok vagy a hirdetési piacterek. A címkék kezelése az egyes weboldalakon gyorsan megterhelővé válhat. A címkék módosítása, beleértve a hozzáadásukat és az eltávolításukat, szintén idő- és erőforrás-igényes feladatot jelenthet. Az Adobe TagManager egy vállalatoknak szánt címkekezelési megoldás, amely az Adobe a világ legnagyobb kereskedői által kezdeményezett, évente több mint hatbillió tranzakció rögzítése révén szerzett szakértelmére épül. Az Adobe TagManager az Adobe Digital Marketing Suite megoldásaiból származó címkéket, valamint külső féltől származó, címkealapú marketing- és hirdetési technológiáikat foglal magában. Ez a megközelítés megkönnyíti a technológiák gyors telepítését, eltávolítását és szabályozását, mivel alkalmazása esetén nincs szükség a weboldalakon a kód módosítására. A TagManager emellett az üzleti szempontból kritikus fontosságú digitális adatok gyűjtésével és kezelésével kapcsolatos szigorú vállalati követelmények támogatására szolgál.

Idézet:

MeMe Rasmussen, adatvédelmi vezető, Adobe

  • „Az Adobe új TagManager adatvédelmi szolgáltatása nagy segítséget jelent majd a digitális hirdetéssel és kiadványszerkesztéssel foglalkozó azon ügyfeleink számára, akik biztosítani kívánják felhasználóik számára a böngészési tevékenységükkel kapcsolatban, a számukra szóló hirdetések megjelenítése céljából gyűjtött adataik jobb láthatóságát és szabályozását.”

Elérhetőség

Az Evidon technológiáját használó Adobe TagManager adatvédelmi megoldás a mai naptól érhető el. A TagManager elérhető a Digital Analytics csomag részeként is, amely szilárd alapot biztosít a vállalatok számára az adatgyűjtési és -elemzési gyakorlatok kialakításához. A csomag a következő összetevőkből áll: SiteCatalyst a gyakorlatban használható elemzésekhez, Adobe Discover a fejlett elemzésekhez és a látogatók szegmentálásához, Adobe DataWarehouseaz összetett adatbányászathoz, Adobe Genesis a különböző marketing- és hirdetési technológiák integrálásához, ReportBuilder a testre szabott jelentések és elemzések összeállításához, valamint a TagManager a címkék gyors telepítéséhez és a biztonságos megvalósításokhoz. Az Adobe TagManager alkalmazása vagy Digital Analytics csomagja iránt érdeklődő ügyfelek az Adobe egyik ügyfél-kapcsolattartójával vehetik fel a kapcsolatot.

Hasznos hivatkozások

Az Adobe Digital Marketing Suite

Az Adobe Digital Marketing Suite egy integrált és nyílt platformot nyújt az online üzleti megoldások optimalizálására, és az ügyfélvélemények összegyűjtésével támogatja az innovációt az egész vállalkozásban, illetve növeli a marketing hatékonyságát is. A szoftvercsomag integrált alkalmazásokból áll, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek véleményének összegyűjtését és a bennük rejlő lehetőségek maximális kihasználását az ügyfélszerzés, a bevételszerzés, illetve az ügyfelek megtartása, továbbá a tartalmak létrehozásának és közzétételének optimalizálása érdekében. A szoftvercsomag segítségével a marketingszakemberek például megtalálhatják a leghatékonyabb marketingstratégiákat és hirdetési helyeket, valamint releváns, személyre szabott és egységes vásárlói élményt biztosíthatnak olyan digitális marketingcsatornákon, amilyenek például a webhelyek, a megjelenített hirdetések, az e-mail, a közösségi, a mobil és a videós szegmens. A szoftvercsomag lehetővé teszi a marketingszakemberek számára a gyors módosítások végrehajtását, bizonyos ügyfél-interakciók automatizálását és a marketingköltségek megtérülésének hatékonyabb maximalizálását, ami végül pozitív irányban befolyásolhatja az eredményeket.

(Szoftver.hu)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram