[Sajtóközlemény] A táblagépek adatforgalma tízszer gyorsabban nőtt, mint az okostelefonoké


Az eredmények azt mutatják, hogy több mint 300 százalékkal nőtt a táblagépek részesedése a webhelyek adatforgalmából


LONDON, Adobe Digital Marketing Summit EMEA – 2012. május 15. – AzAdobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a mai napon ismertette a legújabb Adobe® Digital Index felmérés eredményeit. A tanulmány azt vizsgálta, hogy milyen különbség tapasztalható a webhelyek globális adatforgalmában és felhasználói élményében attól függően, hogy a látogatók táblagépet, okostelefont, illetve személyi számítógépet használnak. A felmérés eredményei szerint 2013 elejére a táblagépek nagyobb webes adatforgalmat fognak bonyolítani, mint az okostelefonok, és az ügyfelek majdnem olyan lebilincselőnek fogják találni a webhelyek böngészését a táblagépeken, mint a számítógépeken.

Az eredmények azt jelzik, hogy a táblagépek az okostelefonoktól határozottan elkülönülő csatornává váltak. Miközben az alkalmazások a mobilstratégia igen értékes és fontos összetevőjének bizonyultak, a vállalatok számára jövedelmező lenne, ha befektetnének a weblapok mobilra optimalizálásába az egyre növekvő számú, jó anyagi helyzetű lévő* táblagép-felhasználó számára. A felmérés legfontosabb megállapításai:

  • A táblagépek piaci bevezetését követő első két évben a webhelyek táblagépes látogatásainak aránya körülbelül 10-szer gyorsabban nőtt, mint az okostelefonok esetében, az elmúlt év során pedig több mint 300 százalékkal nőtt a részesedésük. A gyors növekedés oka egyrészt a táblagépek egyre növekvő népszerűsége, másrészt hogy a táblagépekről arányosan jóval többször többször keresnek fel webhelyeket, mint az okostelefonokról.
  • 2013 elejére a táblagépek részesedése a webhelyek adatforgalmából meg fogja haladni az okostelefonokét, 2014-re pedig eléri a webhelyek teljes adatforgalmának 10 százalékát.
  • Az ügyfelek szinte ugyanolyan lebilincselőnek tartják a webhelyek táblagépes böngészését, mint a számítógépről történő megtekintést, a személyi számítógépekkel mégis háromszor gyakrabban keresik fel a webhelyeket.

„Miközben a vállalatok kezdik a mobilstratégiákat figyelembe átdolgozni a digitális élményeket, egyre több felhasználó választja a táblagépeket – jelentette ki Brad Rencher, az Adobe e-marketing üzletágának alelnöke és vezérigazgatója. „A digitális területen tevékenykedő marketingigazgatók helyesen teszik, ha a mobileszközöket helyezik előtérbe, és a digitális tartalmakat és marketingkezdeményezéseket a táblagépes élmény fejlesztése érdekében optimalizálják, mivel a felhasználók ezt igénylik.”

Ez a tanulmány jelentős mértékben kibővíti az idén januárban közzétett Adobe Digital Index felmérés megállapításait, amely a táblagép-felhasználók kiskereskedelmi vállalatok számára jelentkező értékéről szólt, és megállapította, hogy 2011-ben a táblagép-felhasználók tranzakciónként nagyobb értékben vásároltak az interneten, mint az egyéb eszközök felhasználói. A felmérés 325 észak-amerikai, nyugat-európai (belga, cseh, dán, finn, francia, német, ír, olasz, holland, norvég, lengyel, spanyol, svéd, svájci és egyesült királyságbeli) és ázsiai (kínai, indiai, dél-koreai, új-zélandi, szingapúri, tajvani és thai) vállalat webhelyének 23 milliárd látogatását elemezte.

Az Adobe Digital Index

Az Adobe® Digital Index a digitális marketing különböző területeiről szóló jelentéssorozat, amely kulcsfontosságú, adatokra épülő betekintést nyújt a marketing, az e-kereskedelem, illetve a kiskereskedelem területén dolgozó vezetőknek. A teljes Adobe Digital Index jelentések innen, illetve a CMO.com webhelyen innen tölthetők le.

(Szoftver.hu)

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram