3ds Max 7 - Alapvető technikák középhaladóknak

Ebben a kötetben a szerző, Ted Boardman, a térgrafika és -animáció egyik piacvezető programjához kínál átfogó útmutatót. Nemcsak azt tanulhatjuk meg belőle, hogyan készíthetünk modelleket és animációkat a 3ds Max 7-ben, hanem megérthetjük a program működési elvét is. A könyv példáinak és gyakorlatainak elvégzése során felfedezzük a Max 7 új szolgáltatásait, amelyek még erőteljesebbé és könnyebben használhatóvá teszik a programot. Akár kezdők, akár öreg rókák vagyunk, akik hatékonyabbá szeretnék tenni a munkát, az alábbi témakörök részletes tárgyalásából sok hasznos dolgot tanulhatunk:

  • Hatékony modellezés síkbeli alakzatokkal
  • Rugalmas modellezés görbék kifeszítésével
  • A jelenetek megvilágításának és az anyagok használatának legjobb módjai, amelyek a lehető leggördülékenyebbé teszik az együttműködést más alkalmazásokkal, például a Discreet Combustion programjával a csoportmunka során
  • A pontosabb szabályozást lehetővé tevő animációs eljárások és szerkesztőeszközök, például a Dope Sheet és a Curve Editor használata, különös tekintettel a változó sebességű tárgyak modellezésére
  • Gőz és füst utánzása a Particle Flow és más részecskerendszerek segítségével
  • Dinamikaszimuláció a reactorral: bonyolult animációk egyszerű létrehozása

Figyelem! A tartalom legalább 2 éve nem frissült! Előfordulhat, hogy a képek nem megfelelően jelennek meg.

Copyright © 2023 Trans-Europe Zrt. Minden jog fenntartva.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram